Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

1/9/23

Σε σπαστά δικονομικά

Διαβάζω ειδήσεις από το αστυνομικό ρεπορτάζ σε σπαστά νομικά και απορώ γιατί λένε εξαρχής επίορκο έναν αστυνομικό και όχι κατηγορούμενο ως επίορκο. Ο ρεπόρτερ δεν είναι δικαστής, δεν αποφασίζει από τώρα. Και δεν προφυλακίστηκε το περί ου ο λόγος άτομο. Αυτό σημαίνει ότι θα καταδικαστεί και θα φυλακιστεί ούτως ή άλλως, χάνει δηλαδή το τεκμήριο αθωότητας. Ο κατηγορούμενος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος μέχρι τη δίκη του ή μέχρι να προκύψει κάτι άλλο. Και δεν κατηγορείται για δωροδοκία, δεν φαίνεται να δωροδόκησε κανέναν, φέρεται ότι δωροδοκήθηκε, κατηγορείται για δωροληψία. Η σημείωση απευθύνεται στον φερόμενο -και όχι κατηγορούμενο- ως αρχισυντάκτη. (Φερόμενος είναι κάποιος πριν φύγει από τον εισαγγελέα με κατηγορία στην πλάτη)

8/8/23

Εισβολή ξένων

Καλά μου ζώα, πρόσφατη η εισβολή των χούλιγκανς που σκότωσαν κι έναν τουλάχιστον Έλληνα, δεν είναι θέμα οπαδικής βίας. Ένας λόχος οπλισμένων, σεσημασμένων νεοναζί από την Κροατία, μια ξένη χώρα, μπούκαραν ανενόχλητοι και μ’ ένα κομβόι στη χώρα μας, αν και είχαν ειδοποιηθεί οι αρχές μας από τη Γιούροπολ, έφτασαν έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ κι άρχισαν να μαχαιρώνουν όποιον έβρισκαν μπροστά τους, χωρίς κανένα λόγο, χωρίς κανένα προηγούμενο συμβάν μεταξύ οπαδών των δύο ομάδων.

Με την ίδια άνεση σαν τουρίστες μπορούσαν να φτάσουν έξω από τη Βουλή, να μπουκάρουν μέσα και να καταλύσουν το Σύνταγμα. Δε λέω ότι θα προτιμούσα να έμπαιναν στο Μαξίμου, κανονικά δεν έπρεπε να γίνει τίποτα τέτοιο, όμως έγινε.

Δεν είναι θέμα οπαδικής βίας, καλά μου καθάρματα, είναι θέμα εθνικής ασφάλειας, καλοί μου βλάκες ερασιτέχνες υπουργοί. Μπορούσε αυτός ο λόχος να έμπαινε και σε στρατιωτικό αεροδρόμιο, εδώ τα καίμε μόνοι μας. Είχαμε μια επίδειξη δύναμης ξένων χιτλερικών με τη βοήθεια δικών μας μπουμπουκιών, τα οποία η Αστυνομία λέει ότι δεν γνωρίζει, λες και δεν υπάρχουν 100 κάμερες έξω από το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας.

Μας πήραν είδηση, καλά μου βλήματα που μόνο να μοιράζετε σε κολλητούς σας δημόσιο χρήμα ξέρετε να κάνετε. Να περιμένουμε και Τούρκους να δούμε πού θα μπουκάρουν αυτοί. Ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του (ποιανού;) Πολίτη έδιωξε 6 τροχαίους κι έναν διοικητή της υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους. Γέλια για κλάματα.

Δυστυχώς, τέτοιες ιδέες είναι καρφωμένες στα πρώην μυαλά τους. Είχαν επιχειρήσει να μπουν στη Βουλή και σ' ένα συλλαλητήριο "μακεδονομάχων".

R-ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Ποιοι πρόσφυγες μπούκαραν έτσι οπλισμένοι κι άρχισαν να μαχαιρώνουν, καλοί μου μαλάκες ξενοφοβικοί; Ποιους ξένους φοβάστε, καλοί μου ηλίθιοι; Τους ανήμπορους;

Αστυνομική Επικουρία Κροατών

Ναι; Στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο οι Κροάτες πλην του Τίτο ήταν με τον Χίτλερ; Και γιατί μας το λες αυτό;

Καμιά διακοσαριά σεσημασμένοι οπαδοί της Δυναμό του Ζάγκρεμπ αλώνιζαν οπλισμένοι σαν αστακοί κι ανενόχλητοι, πραγματικό στρατιωτικό σώμα, παρά την απαγόρευση της ΟΥΕΦΑ, 600 χιλιόμετρα με πούλμαν, βανάκια και κούρσες στην Ελλάδα μέχρι να φτάσουν στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Τα λαγωνικά της Αστυνομίας μας δεν τους πήραν είδηση; Ούτε στα σύνορα; Μια κλούβα ΜΑΤ ήταν ένα χιλιόμετρο από κει, αλλά φύλαγε και φιλούσε τα κάγκελα Μπακογιάννη στο κτήμα Δρακοπούλου.

Φυσικά και τους πήραν είδηση τους χούλιγκανς, αλλά γιατί να τους παρακολουθήσει η Αστυνομία; Χιτλερικοί είναι, όχι φοιτητές ή εργαζόμενοι διαδηλωτές. Δεν τους δέρνουμε τους ανθρώπους, τους αφήνουμε ακόμα και να δολοφονήσουν 22χρονο Έλληνα. Μετά αρχίζουμε τα συλλυπητήρια και τις θεωρίες ότι είναι νέοι με ελλειμματική παιδεία και κοινωνική αγωγή. (Σεξουαλική αγωγή έχει ο δημοσιογράφος που απεκάλεσε το γήπεδο της ΑΕΚ “Οπαπαρίνα”)

Η Αστυνομία πήρε είδηση ότι ήταν αδύνατον να ξέρουν τα στενά οι Κροάτες και συμπέρανε ότι στις τάξεις τους υπήρχαν και Έλληνες ομοϊδεάτες τους, αλλά δεν τους έπιασε, γιατί δεν τους είδε, παρά μόνο έχει υποθέσει ότι κάτι έκαναν. Δεν σκέφτηκε κανείς να τους δει και να τους ταυτοποιήσει από τις άπειρες κάμερες έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ.

Κανονικά έπρεπε να έχει πάρει είδηση η πολιτική προστασία την παρουσία των δολοφόνων της Ζάγκρεμπ και να στείλει μήνυμα εκκένωσης του γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας.

ΔΙΔΑΓΜΑ: “Μην πίνετε καφεδάκι σε τραπέζι έξω από γήπεδα ποδοσφαίρου. Κινδυνεύει η ζωή σας”.

Με τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού στη Θεσσαλονίκη η Αστυνομία είχε δήθεν δικαιολογία ότι ήταν μια μικρή παρέα πού πήγε από ένα μέρος της πόλης σε άλλο. Πού να το πάρουμε είδηση; Τώρα με κομβόι 70 αυτοκινήτων που όργωσε την Ελλάδα και την Αθήνα

6/12/22

Σφαίρα στο κεφάλι

Χθες, τη μέρα που πυροβολήσαμε στο κεφάλι γύφτο για 20 ευρά πετρέλαιο, ο πρωθυπουργός γκόμενος ανακοινώνει ότι θα μας δώσει μπόνους 600 €. Σήμερα, του Αλέξη, αν ρίξουμε κι άλλες σφαίρες σε κεφάλια θα φτάσουμε στο χιλιάρικο; Όχι πως είναι λίγο να σκοτώνω για 600 ευρώ δικά μου, 20 ευρά απλήρωτο πετρέλαιο γι' αυτόν. Τίποτα δεν είναι τυχαίο:

Οι σερίφηδες που κυνήγησαν τον 16χρονο Φραγκούλη, δεν το έκαναν μετά από εντολή της υπηρεσίας που τυχόν ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά. Απλώς την ώρα που ο 16χρονος πατέρας έφευγε από το βενζινάδικο χωρίς να πληρώσει, αυτοί εργάζονταν αραχτοί σε κοντινή καφετέρια. Πήγε ο υπάλληλος τους τα είπε και ξεκίνησαν, μέχρι που του φύτεψαν τη σφαίρα στο κεφάλι. Δεν ξέρουμε αν ο υπάλληλος του βενζινάδικου που τους έδωσε την εντολή είναι Πακιστανός, δεν έχει, άλλωστε, καμία σημασία. Την άλλη μέρα συνάδελφοί τους έσπασαν στο ξύλο και τον πατέρα του.

Βλέπουμε CSI New York ξεπλυμένους αστυνομικούς, αλλά εμείς ξέρουμε πως στην Αμερική οι αστυνομικοί σκοτώνουν με το παραμικρό μαύρους, εμείς καθαρίζουμε “γύφτους”, αλλά είμαστε τόσο αμερικανάκια που δεν πήγε το όποιο μυαλό μας στο ότι μια ζωή οι Ρομά ψήφιζαν ομαδικά δεξιούς υποψήφιους βουλευτές. Δε μας συμφέρει, ρε μαλάκες, συγνώμη που λέμε ονόματα, δε μας συμφέρει. Οι νέγροι στην Αμερική ψηφίζουν δημοκρατικούς, οι δικοί μας νέγροι όμως, οι γύφτοι, ψηφίζουν δεξιούς. Μέχρι τώρα. Έτσι που το πάμε... Άσε που και οι δυο φάρες κάνουν πολλά παιδιά και δε μπορούμε τοιουτοτρόπως να τους λιγοστέψουμε. (Τοιουτοτρόπως, όπως οι τοιούτοι, πούστηκα)
ΑΡΙΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ / Στις εκλογές οι πλούσιοι αγοράζουν και οι φτωχοί πουλάνε. Τα Μητσοτάκια οι αβανταδόροι στους πάγκους των οδών Αθηνάς και χαμηλά Ερμού.

5/12/22

Αστυφονικοί

Ένας Ρομά, 16χρονος πατέρας, οδηγός αυτοκινήτου δεν πλήρωσε 20 ευρά πετρέλαιο κίνησης, την κοπάνησε και ο βενζινάς τηλεφώνησε στην Αστυνομία, η οποία όμως αδυνατεί να σταματήσει αυτοκίνητο σε καταδίωξη. Μα δε χρειάζεται να τον σταματήσετε, αφού πήρατε τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του. Ναι, αλλά μας συγχωρείς, εμείς θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε: θα φυτέψουμε  μια σφαίρα στο κεφάλι του οδηγού και μάλιστα από πίσω. Έτσι κι αλλιώς δεν θα τιμωρηθείς ποτέ κανείς μας, θα μας πει και συγχαρητήρια ο υπουργός. Μετά από αυτό η Αστυνομία κερδίζει από δύο μεριές: πρώτον, ένας Ρομά λιγότερος και δεύτερον, ποιος άλλος θα τολμήσει να μας ενοχλεί να κυνηγάμε τσαμπατζήδες, μαύρα μεσάνυχτα. Εμείς οι αστυνομικοί είμαστε για να δέρνουμε διαδηλωτές.

20/10/22

Ελληνική ΑστΑνομία

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνέχεια προσλαμβάνει αστυνομικούς, η εγκληματικότητα όμως, σε όλα τα πεδία της ανεβαίνει; Γιατί; Επειδή απλά ο εγκληματίας δεν θα σταματήσει τα εγκλήματα όταν τον κάνεις αστυνομικό. Στα σύνορα αθρόα εισαγωγή Αλβανών με τα διαβατήρια ανθοδέσμες; Αστυνομικοί τα μέλη της συμμορίας. Βιασμοί; Αστυνομικοί βιαστές ακόμα και μέσα σε αστυνομικό τμήμα κάνουν τη δουλειά, για τον πρωθυπουργό κατάχρηση εξουσίας. Ακόμα και στη 12χρονη αστυνομικός πλέκεται. Έμποροι ναρκωτικών στη φοιτητική εστία Ζωγράφου; Να στους συλληφθέντες και μία αστυνομικός. Προστασία μαγαζιών; Λείπει ο αστυνομικός από τη Σαρακοστή; Κλεπταποδοχή χωρίς αστυνομικούς είδατε πουθενά; Πριν από καιρό δεν πιάστηκε αστυνομικός σε ληστεία, αν δεν κάνω λάθος, μίνι μάρκετ; Τι να πω για το σύνθημα “Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη”; Τι δεν πουλάνε;

 

19/10/22

Ο αστυνομικός κοντά στην κόρη και την αδελφή του πολίτη

Τηρήσαμε την υπόσχεσή μας “ασφάλεια για όλους”. Τις κόρες σας δεν τις βιάζει πια ο πάσα ένας λερός τύπος, αλλά ειδικά εκπαιδευμένα αστυνομικά όργανα και όχι στα πεζοδρόμια και σε πάρκα, αλλά μέσα στα αστυνομικά τμήματα με απόλυτη εχεμύθεια.

Κανείς δε θα τολμήσει να την πέσει στην κόρη ή την αδελφή σας, γιατί φοβάται τον αστυνομικό που δεν επιτρέπει να του κλέβουν το μεζέ.

Είναι ντροπή να βιάζει την κόρη σας ένας ξεφτίλας ποινικός περιθωριακός φτωχοδιάβολος. Δεν θα παρακαλάγατε να την είχε βιάσει ένα παλικάρι αστυνομικός και ακόμα καλύτερα αξιωματικός;

Η Αστυνομία προστατεύει τον πολίτη κι εξυπηρετεί την κόρη του.

Πολύ σωστά ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε ως κατάχρηση εξουσίας τον φερόμενο ως βιασμό της 19χρονης από δύο αστυνομικούς. Συμφωνούμε κι επαυξάνουμε, γιατί κάθε βιασμός πρέπει να θεωρείται κατάχρηση εξουσίας μπορεί και υπερβάλλων ζήλος, μην πούμε αυστηρή αντιμετώπιση ενός θηλυκού (συμ)πολίτη.

Η Αστυνομία δίνει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μας έλυσε τα χέρια και τα πουλιά.

Η Αστυνομία τιμώντας τη συναδελφικότητα φέρεται με το γάντι στους βιαστές.

19/9/22

ΕΔΕ και καθεδρέ

Κόντεψε να μου πέσει ο καφές διαβάζοντας στην εφημερίδα ότι η βασίλισσα Ελισάβετ η δευτέρα ήταν θύμα δολοφονίας. Την πολιτική ευθύνη για το θάνατο της Ελισάβετ Β' ανέλαβε ο Χρόνος. Ευτυχώς ξεκίνησε μόνη της σχετική ΕΔΕ στο δεύτερο συρτάρι κάποιου γραφείου της Αστυνομικής Διεύθυνσης. Επίσης μόνη της θα ολοκληρωθεί.

Στις μέσα σελίδες είδα ότι φτιάξαμε πανεπιστημιακή αστυνομία της οποίας κανείς στην υπηρεσία δεν θέλει να είναι επικεφαλής. Δεν έχει εγκατασταθεί ακόμα στα ΑΕΙ. Για να φτάσει ακόμα και στην είσοδο πρέπει να την προστατεύουν ΜΑΤ. Τι προστασία προσφέρει αφού δεν μπορεί να προστατεύσει τον εαυτό της; Κυρ Μητς, με τις Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων κάναμε μια ΟΠΠΙ στο νερό.

Συνεχίζω την ανάγνωση του Ελεύθερου Κόσμου και ανατριχιάζει η τσέπη μου, που είναι πια πανί με βρακί. Πήγε το πιτόγυρο τρία ευρά, επειδή κάνουν πόλεμο δυο χώρες με τις οποίες δεν συνορεύουμε καν. Δηλαδή στην Ουκρανία πόσο έχει το πιτόγυρο;

Μια ζωή η αντιπολίτευση κάνει προτάσεις για την καλυτέρευση της ζωής των κατοίκων της χώρας και μια ζωή η κυβέρνηση ρωτάει “Πού θα βρείτε τα λεφτά;” Όπα! Καλό αυτό. Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν λεφτά; Δηλαδή ψέματα λέει ότι θα φροντίσει να περνάμε καλύτερα; Πού στο διάολο βρήκαν λεφτά οι πάροχοι ενέργειας που δεν παράγουν τίποτα και κονομάνε δισεκατομμύρια; Και οι άλλοι που πριν την απ' ευθείας ανάθεση έργου έφτιαξαν την εταιρεία που τα πήρε για πάρτη τους από πού πήραν τα 7,5 δισ. που δεν υπήρχαν; Μήπως η κυβέρνηση λέει ότι δεν υπάρχουν πια λεφτά επειδή τα έδωσε αλλού;

11/9/22

Αστυνομικό Εθνικό Ίδρυμα


Face Book
Μπήκε η αστυνομία στα πανεπιστήμια κι επέστρεψαν εκεί οι φοιτητές. Για την ώρα βρίσκονται στην είσοδο.

27/5/22

Μαύρο στα ΑΕΙ

Να κλείσουν τώρα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά ιδρύματα, γιατί δεν προσφέρουν στην κοινωνία και την οικονομία μας τίποτα, συντηρούν μπαχαλάκηδες και βγάζουν άνεργους επιστήμονες, χωρίς καν πτυχίο κολεγίου τριετούς φοίτησης. Μέχρι το μαύρο η αστυνομία θα παραμείνει στα πανεπιστήμια, τουλάχιστον να μην λειτουργούν.

2/2/22

Όχι βία μέσα στα γήπεδα

  • Εντάξει, το ξέρουμε. Μπαοκτσήδες φασίστες γυρνάνε στη Θεσσαλονίκη, σε ρωτάνε τι ομάδα είσαι κι αν δεν απαντήσεις σωστά σε σκοτώνουν. 
  • Φυσικά η αστυνομία τους ξέρει, αλλά δεν τους πιάνει, αλλά δεν είναι αυτό θέμα. 
  • Συμφωνούμε ότι η ΠΑΕ μπορεί να τους βρει σε δέκα λεπτά, αλλά δεν είναι αυτή η ουσία. 
  • Ας δούμε το θετικό της υπόθεσης: η Πολιτεία κατάφερε επιτέλους να διώξει τη βία έξω από τα γήπεδα.
  • Εμείς το λέγαμε από χρόνια: “Φίλαθλοι, όχι βία μέσα στα γήπεδα. Έξω θα φάτε το ξύλο που ζητάτε”.
  • Η Αστυνομία πολύ σωστά δεν πιάνει τα εκτελεστικά αποσπάσματα οπαδών, επειδή τα παιδιά δεν είναι δολοφόνοι. Ξύλο πάνε να ρίξουν σε αντιπάλους οπαδούς, απλώς ακόμα δεν ξέρουν τη δουλειά και σκοτώνουν. Και κάτι εδώ πηγαίνει επίσης καλά: το δεύτερο θύμα τους όμως, μετά τον 19χρονο Άλκη, ο 14χρονος δεν πέθανε καθόλου.
  • Άσε που δεν πρέπει να βρίζουμε τα παιδιά αυτά, αλλά να τους συμπαραστεκόμαστε, που ασχολούνται με πρωταθλήματα που δεν έχουν καμία απολύτως βαρύτητα στο διεθνές και βαλκανικό στερέωμα.

19/1/22

Διδακτορική Αστυνομία

Όλοι τρέχουν και δε φτάνουν για την πρόοδο των παιδιών.

Φυσικά και θέλουμε πανεπιστημιακή αστυνομία και όχι αστυνομία του δημοτικού. Το οργανωμένο έγκλημα άλλωστε είναι πια επιστήμη. Πώς αλλιώς θα το αντιμετωπίσεις; Πανεπιστημιακή αστυνομία, μην πω διδακτορική αστυνομία για να είμαστε πιο σίγουροι ότι θα έχουμε ησυχία, τάξη και ασφάλεια.

Η αστυνομία πρέπει να κρατάει χαρακτήρα και την εικόνα της ψηλά. Δεν πρέπει να συχνάζει σε κακόφημα κέντρα, αλλά όπως όλα τα παιδιά θέλουν, να συχνάζει στα πανεπιστήμια ως όργανο. Το παιδί μου μπήκε στο πανεπιστήμιο. Με την πρώτη; όχι, με ρόπαλο.

Αν το παιδί σου κολλήσει κορονοϊό εσύ θα φταις και θα το πληρώσεις.

Θες και άδεια ειδικού σκοπού για να είσαι σπίτι στον καναπέ με το παιδί σου 5 μέρες; Καλά. Θα πάρεις 4 μέρες άδεια και μάλιστα με το 50% των αποδοχών σου και η πέμπτη μέρα θα είναι από την κανονική σου άδεια. Μπας και καταλάβεις ότι το παιδί σου έπρεπε να το προσέχεις μην κολλήσει. Άσε που μετά θα έχεις κολλήσει κι εσύ και θα σε πληρώνει το αφεντικό σου τσάμπα. Δώσε κι εσύ κάτι. Κόλλησες κι εσύ; Θα πάρεις το μισθό σου ολόκληρο με 30% πρόστιμο. Και πολύ σας είναι γιατί...

Κανε παιδί να δεις σκοπό για ειδική άδεια.

Δε μου λες άθρωπά μου κι αθρωπίνα μου, ήξερες ότι στατιστικά στοιχεία αναφέρουν ότι μεγαλύτερο 
αριθμό γεννήσεων έχουμε κατά τη διάρκεια της χάσης του φεγγαριού, παρά κατά το γέμισμά του;

18/1/22

Η αγωνία του όργανου πριν το πρόστιμο

Γιατρέ μου, δεν ξέρω γιατί πρέπει να μοιράζω πρόστιμα στους αμάσκωτους. Για την καταπολέμηση της πανδημίας; Αφού ούτε εγώ φοράω μάσκα κι είμαι και ανεμβολίαστος. Μήπως το κάνω για να μειωθεί το πρωτογενές έλλειμμα του προϋπολογισμού; Τότε να με πάρουν στο υπουργείο Οικονομικών να μου δώσουν κι ένα μισθό της προκοπής. Για την ώρα όταν κοπανάω 300 € σ' ένα γκαρσόνι ή κατοστάρικο σε συνταξιούχο που δεν έκανε εμβόλιο, μου 'ρχεται να βάλω το χέρι στην τσέπη μου να τους τα δώσω εγώ. Αλλά δε βρίσκω και πολλά έκεί μέσα. Έτσι, δεν κόβω πρόστιμα, αλλά δεν πιάνω το πλάνο μου, χίλια ευρά τη βδομάδα και θα έχω κράτηση μισθού. Όχι στο κρατητήριο.

29/10/21

Η Γη της ΕΛΑΣ

Θέμα στις εξετάσεις της κατωτάτης σχολής ειδικών φρουρών: 
Τι εκφωνούμε με στεντόρεια φωνή και το δάχτυλο στην σκανδάλη; “Ακίνητος, ψηλά τα χέρια... 
α) Ένοχε 
β) Σκατόγυφτε 
γ) Πεθαμένο τομάρι”
(Φυσικά αυτά τα λέμε μετά τους πυροβολισμούς μας)

28/10/21

Τι ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο!... και πήγε στην Κόλαση

Πες μου, αυτούς τους εφτά αστυνομικούς πιστολέρο τους άφησε ελεύθερους η ανακρίτρια μαζί με τα όπλα τους;

Όσο πιο ανοργάνωτος ο έλεγχος της Αστυνομίας στα όργανά της, τόσο δυναμώνει το οργανωμένο έγκλημα. (Δεν το είπε ο Αϊνστάιν)

Δέρνουν ακόμα και βουλεύτριες, αλλά βλέπω και κάτι θετικό σ' αυτό το αίσχος: η Αστυνομία μάς ενώνει. Μας έχει όλους γραμμένους στα όργανά της.

24/10/21

Πολύς man

Νέα αστυνομική ομάδα “ΒΙΑΣ”. 38 σφαίρες για να σκοτώσουν έναν 18χρονο άοπλο; Τσάμπα λεφτά τους δίνουμε. 

Εν τω μεταξύ, ούτε στο Αμέρικα (δεν) πυροβολούν όταν καταδιώκουν κάποιον που δεν τους πυροβολεί. ΕΛΑΣ βλαχομπαρόκ. 

Άσε που δεν ήξεραν καν ότι το αυτοκίνητο ήταν κλεμμένο. 

Τι να πω για τη μαύρη μοίρα που περιμένει τους επτά πιστολέρο της βλαχιάς; Ανέλαβε την υπεράσπισή τους ο Κούγιας. Τόσο εξυπνοπούλια είναι που τον δέχτηκαν. Ευχαριστούμε την Αστυνομία που προσλαμβάνει τέτοιους τσάκαλους και μας απαλλάσσει από την παρουσία τους στις παρέες μας.

   

Η μεγάλη των μπάτσων χολή

Κάποιοι τενόροι δεν τα πηγαίνουν καλά με τους βαθύφωνους, εξού και το σύνθημα : "Μπάσοι - γουρούνια - δολιοφώνοι".

Στην Αμερική ακόμα και τα άσφαιρα σκοτώνουν άνθρωπο. Νομίζαμε ότι στις ταινίες σκοτώνονται στα ψέματα. Τώρα είδαμε ότι σκοτώνονται και στις αλήθειες. Πάμε να δούμε μερικές:

23/6/21

Fuck News – Γαμάτα Νέα

Ο ιπτάμενος Μπάμπης Αναγνωστόπουλος καταγγέλλει ότι τον βασάνιζαν 4 μέρες στη ΓΑΔΑ, μάλλον αστυνομικοί, είπε, για να ομολογήσει ότι την Καρολάιν τη σκότωσε ο Γεωργιανός.