1/9/23
Σε σπαστά δικονομικά
8/8/23
Εισβολή ξένων
Με την ίδια άνεση σαν τουρίστες μπορούσαν να φτάσουν έξω από τη Βουλή, να μπουκάρουν μέσα και να καταλύσουν το Σύνταγμα. Δε λέω ότι θα προτιμούσα να έμπαιναν στο Μαξίμου, κανονικά δεν έπρεπε να γίνει τίποτα τέτοιο, όμως έγινε.
Δεν είναι θέμα οπαδικής βίας, καλά μου καθάρματα, είναι θέμα εθνικής ασφάλειας, καλοί μου βλάκες ερασιτέχνες υπουργοί. Μπορούσε αυτός ο λόχος να έμπαινε και σε στρατιωτικό αεροδρόμιο, εδώ τα καίμε μόνοι μας. Είχαμε μια επίδειξη δύναμης ξένων χιτλερικών με τη βοήθεια δικών μας μπουμπουκιών, τα οποία η Αστυνομία λέει ότι δεν γνωρίζει, λες και δεν υπάρχουν 100 κάμερες έξω από το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας.
Μας πήραν είδηση, καλά μου βλήματα που μόνο να μοιράζετε σε κολλητούς σας δημόσιο χρήμα ξέρετε να κάνετε. Να περιμένουμε και Τούρκους να δούμε πού θα μπουκάρουν αυτοί. Ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του (ποιανού;) Πολίτη έδιωξε 6 τροχαίους κι έναν διοικητή της υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους. Γέλια για κλάματα.
Δυστυχώς, τέτοιες ιδέες είναι καρφωμένες στα πρώην μυαλά τους. Είχαν επιχειρήσει να μπουν στη Βουλή και σ' ένα συλλαλητήριο "μακεδονομάχων".
R-ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Ποιοι πρόσφυγες μπούκαραν έτσι οπλισμένοι κι άρχισαν να μαχαιρώνουν, καλοί μου μαλάκες ξενοφοβικοί; Ποιους ξένους φοβάστε, καλοί μου ηλίθιοι; Τους ανήμπορους;
Αστυνομική Επικουρία Κροατών
Καμιά διακοσαριά σεσημασμένοι οπαδοί της Δυναμό του Ζάγκρεμπ αλώνιζαν οπλισμένοι σαν αστακοί κι ανενόχλητοι, πραγματικό στρατιωτικό σώμα, παρά την απαγόρευση της ΟΥΕΦΑ, 600 χιλιόμετρα με πούλμαν, βανάκια και κούρσες στην Ελλάδα μέχρι να φτάσουν στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Τα λαγωνικά της Αστυνομίας μας δεν τους πήραν είδηση; Ούτε στα σύνορα; Μια κλούβα ΜΑΤ ήταν ένα χιλιόμετρο από κει, αλλά φύλαγε και φιλούσε τα κάγκελα Μπακογιάννη στο κτήμα Δρακοπούλου.
Φυσικά και τους πήραν είδηση τους χούλιγκανς, αλλά γιατί να τους παρακολουθήσει η Αστυνομία; Χιτλερικοί είναι, όχι φοιτητές ή εργαζόμενοι διαδηλωτές. Δεν τους δέρνουμε τους ανθρώπους, τους αφήνουμε ακόμα και να δολοφονήσουν 22χρονο Έλληνα. Μετά αρχίζουμε τα συλλυπητήρια και τις θεωρίες ότι είναι νέοι με ελλειμματική παιδεία και κοινωνική αγωγή. (Σεξουαλική αγωγή έχει ο δημοσιογράφος που απεκάλεσε το γήπεδο της ΑΕΚ “Οπαπαρίνα”)
Η Αστυνομία πήρε είδηση ότι ήταν αδύνατον να ξέρουν τα στενά οι Κροάτες και συμπέρανε ότι στις τάξεις τους υπήρχαν και Έλληνες ομοϊδεάτες τους, αλλά δεν τους έπιασε, γιατί δεν τους είδε, παρά μόνο έχει υποθέσει ότι κάτι έκαναν. Δεν σκέφτηκε κανείς να τους δει και να τους ταυτοποιήσει από τις άπειρες κάμερες έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ.200 Κροατες ήρθαν σαν κυριοι με κομβοι 70 αυτοκινητων στην Αθηνα και τα εκαναν γης μαδιαμ, έχοντας διασχίσει ολη την Ελλαδα. απορώ πως ξέφυγαν από το υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ που εχει για υπουργό αυτό το τζιμανι pic.twitter.com/5kNgT7XDbG
— Άνιωθος AlAuh-Andro 🇸🇧 🇨🇴😈 (@AlexandrosFL350) August 7, 2023
Κανονικά έπρεπε να έχει πάρει είδηση η πολιτική προστασία την παρουσία των δολοφόνων της Ζάγκρεμπ και να στείλει μήνυμα εκκένωσης του γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας.
ΔΙΔΑΓΜΑ: “Μην πίνετε καφεδάκι σε τραπέζι έξω από γήπεδα ποδοσφαίρου. Κινδυνεύει η ζωή σας”.
Με τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού στη Θεσσαλονίκη η Αστυνομία είχε δήθεν δικαιολογία ότι ήταν μια μικρή παρέα πού πήγε από ένα μέρος της πόλης σε άλλο. Πού να το πάρουμε είδηση; Τώρα με κομβόι 70 αυτοκινήτων που όργωσε την Ελλάδα και την Αθήνα
Δεν ήταν τυχαίο
— ᦓ꠸ꪑꪮꪀꪶꫀꪮꪀꫀ (@_SimonLeone) August 8, 2023
Το ήξεραν ότι έρχονται
Και οι ιδεολογικοι φίλοι των ΝΑΖΙ
Οι μπάτσοι - απλά δεν έκαναν τίποτα
Έλα για να λέμε τελικά τα πράγματα με το όνομά τους
Τέλος η πλάκα pic.twitter.com/kcSePTIR8F
6/12/22
Σφαίρα στο κεφάλι
Οι σερίφηδες που κυνήγησαν τον 16χρονο Φραγκούλη, δεν το έκαναν μετά από εντολή της υπηρεσίας που τυχόν ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά. Απλώς την ώρα που ο 16χρονος πατέρας έφευγε από το βενζινάδικο χωρίς να πληρώσει, αυτοί εργάζονταν αραχτοί σε κοντινή καφετέρια. Πήγε ο υπάλληλος τους τα είπε και ξεκίνησαν, μέχρι που του φύτεψαν τη σφαίρα στο κεφάλι. Δεν ξέρουμε αν ο υπάλληλος του βενζινάδικου που τους έδωσε την εντολή είναι Πακιστανός, δεν έχει, άλλωστε, καμία σημασία. Την άλλη μέρα συνάδελφοί τους έσπασαν στο ξύλο και τον πατέρα του.
Βλέπουμε CSI New York ξεπλυμένους αστυνομικούς, αλλά εμείς ξέρουμε πως στην Αμερική οι αστυνομικοί σκοτώνουν με το παραμικρό μαύρους, εμείς καθαρίζουμε “γύφτους”, αλλά είμαστε τόσο αμερικανάκια που δεν πήγε το όποιο μυαλό μας στο ότι μια ζωή οι Ρομά ψήφιζαν ομαδικά δεξιούς υποψήφιους βουλευτές. Δε μας συμφέρει, ρε μαλάκες, συγνώμη που λέμε ονόματα, δε μας συμφέρει. Οι νέγροι στην Αμερική ψηφίζουν δημοκρατικούς, οι δικοί μας νέγροι όμως, οι γύφτοι, ψηφίζουν δεξιούς. Μέχρι τώρα. Έτσι που το πάμε... Άσε που και οι δυο φάρες κάνουν πολλά παιδιά και δε μπορούμε τοιουτοτρόπως να τους λιγοστέψουμε. (Τοιουτοτρόπως, όπως οι τοιούτοι, πούστηκα)
ΑΡΙΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ / Στις εκλογές οι πλούσιοι αγοράζουν και οι φτωχοί πουλάνε. Τα Μητσοτάκια οι αβανταδόροι στους πάγκους των οδών Αθηνάς και χαμηλά Ερμού.
5/12/22
Αστυφονικοί
Ένας Ρομά, 16χρονος πατέρας, οδηγός αυτοκινήτου δεν πλήρωσε 20 ευρά πετρέλαιο κίνησης, την κοπάνησε και ο βενζινάς τηλεφώνησε στην Αστυνομία, η οποία όμως αδυνατεί να σταματήσει αυτοκίνητο σε καταδίωξη. Μα δε χρειάζεται να τον σταματήσετε, αφού πήρατε τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του. Ναι, αλλά μας συγχωρείς, εμείς θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε: θα φυτέψουμε μια σφαίρα στο κεφάλι του οδηγού και μάλιστα από πίσω. Έτσι κι αλλιώς δεν θα τιμωρηθείς ποτέ κανείς μας, θα μας πει και συγχαρητήρια ο υπουργός. Μετά από αυτό η Αστυνομία κερδίζει από δύο μεριές: πρώτον, ένας Ρομά λιγότερος και δεύτερον, ποιος άλλος θα τολμήσει να μας ενοχλεί να κυνηγάμε τσαμπατζήδες, μαύρα μεσάνυχτα. Εμείς οι αστυνομικοί είμαστε για να δέρνουμε διαδηλωτές.
20/10/22
Ελληνική ΑστΑνομία
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνέχεια προσλαμβάνει αστυνομικούς, η εγκληματικότητα όμως, σε όλα τα πεδία της ανεβαίνει; Γιατί; Επειδή απλά ο εγκληματίας δεν θα σταματήσει τα εγκλήματα όταν τον κάνεις αστυνομικό. Στα σύνορα αθρόα εισαγωγή Αλβανών με τα διαβατήρια ανθοδέσμες; Αστυνομικοί τα μέλη της συμμορίας. Βιασμοί; Αστυνομικοί βιαστές ακόμα και μέσα σε αστυνομικό τμήμα κάνουν τη δουλειά, για τον πρωθυπουργό κατάχρηση εξουσίας. Ακόμα και στη 12χρονη αστυνομικός πλέκεται. Έμποροι ναρκωτικών στη φοιτητική εστία Ζωγράφου; Να στους συλληφθέντες και μία αστυνομικός. Προστασία μαγαζιών; Λείπει ο αστυνομικός από τη Σαρακοστή; Κλεπταποδοχή χωρίς αστυνομικούς είδατε πουθενά; Πριν από καιρό δεν πιάστηκε αστυνομικός σε ληστεία, αν δεν κάνω λάθος, μίνι μάρκετ; Τι να πω για το σύνθημα “Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη”; Τι δεν πουλάνε;Χθες οι Μητσοτάκης / Θεοδωρικάκος έστησαν ολόκληρη εκδήλωση πανηγυρίζοντας για τη μείωση της εγκληματικότητας! Δείτε λοιπόν αυτή τη μείωση της εγκληματικότητας σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι άνθρωποι μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα με την κάλυψη των ΜΜΕ pic.twitter.com/ojJMWpizVW
— e-tetRadio.gr (@tetRadio) October 20, 2022
19/10/22
Ο αστυνομικός κοντά στην κόρη και την αδελφή του πολίτη
Κανείς δε θα τολμήσει να την πέσει στην κόρη ή την αδελφή σας, γιατί φοβάται τον αστυνομικό που δεν επιτρέπει να του κλέβουν το μεζέ.
Είναι ντροπή να βιάζει την κόρη σας ένας ξεφτίλας ποινικός περιθωριακός φτωχοδιάβολος. Δεν θα παρακαλάγατε να την είχε βιάσει ένα παλικάρι αστυνομικός και ακόμα καλύτερα αξιωματικός;
Η Αστυνομία προστατεύει τον πολίτη κι εξυπηρετεί την κόρη του.
Πολύ σωστά ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε ως κατάχρηση εξουσίας τον φερόμενο ως βιασμό της 19χρονης από δύο αστυνομικούς. Συμφωνούμε κι επαυξάνουμε, γιατί κάθε βιασμός πρέπει να θεωρείται κατάχρηση εξουσίας μπορεί και υπερβάλλων ζήλος, μην πούμε αυστηρή αντιμετώπιση ενός θηλυκού (συμ)πολίτη.
Η Αστυνομία δίνει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μας έλυσε τα χέρια και τα πουλιά.
Η Αστυνομία τιμώντας τη συναδελφικότητα φέρεται με το γάντι στους βιαστές.
19/9/22
ΕΔΕ και καθεδρέ
Στις μέσα σελίδες είδα ότι φτιάξαμε πανεπιστημιακή αστυνομία της οποίας κανείς στην υπηρεσία δεν θέλει να είναι επικεφαλής. Δεν έχει εγκατασταθεί ακόμα στα ΑΕΙ. Για να φτάσει ακόμα και στην είσοδο πρέπει να την προστατεύουν ΜΑΤ. Τι προστασία προσφέρει αφού δεν μπορεί να προστατεύσει τον εαυτό της; Κυρ Μητς, με τις Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων κάναμε μια ΟΠΠΙ στο νερό.
Συνεχίζω την ανάγνωση του Ελεύθερου Κόσμου και ανατριχιάζει η τσέπη μου, που είναι πια πανί με βρακί. Πήγε το πιτόγυρο τρία ευρά, επειδή κάνουν πόλεμο δυο χώρες με τις οποίες δεν συνορεύουμε καν. Δηλαδή στην Ουκρανία πόσο έχει το πιτόγυρο;
Μια ζωή η αντιπολίτευση κάνει προτάσεις για την καλυτέρευση της ζωής των κατοίκων της χώρας και μια ζωή η κυβέρνηση ρωτάει “Πού θα βρείτε τα λεφτά;” Όπα! Καλό αυτό. Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν λεφτά; Δηλαδή ψέματα λέει ότι θα φροντίσει να περνάμε καλύτερα; Πού στο διάολο βρήκαν λεφτά οι πάροχοι ενέργειας που δεν παράγουν τίποτα και κονομάνε δισεκατομμύρια; Και οι άλλοι που πριν την απ' ευθείας ανάθεση έργου έφτιαξαν την εταιρεία που τα πήρε για πάρτη τους από πού πήραν τα 7,5 δισ. που δεν υπήρχαν; Μήπως η κυβέρνηση λέει ότι δεν υπάρχουν πια λεφτά επειδή τα έδωσε αλλού;
11/9/22
Αστυνομικό Εθνικό Ίδρυμα
27/5/22
Μαύρο στα ΑΕΙ
Να κλείσουν τώρα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά ιδρύματα, γιατί δεν προσφέρουν στην κοινωνία και την οικονομία μας τίποτα, συντηρούν μπαχαλάκηδες και βγάζουν άνεργους επιστήμονες, χωρίς καν πτυχίο κολεγίου τριετούς φοίτησης. Μέχρι το μαύρο η αστυνομία θα παραμείνει στα πανεπιστήμια, τουλάχιστον να μην λειτουργούν.
2/2/22
Όχι βία μέσα στα γήπεδα
- Εντάξει, το ξέρουμε. Μπαοκτσήδες φασίστες γυρνάνε στη Θεσσαλονίκη, σε ρωτάνε τι ομάδα είσαι κι αν δεν απαντήσεις σωστά σε σκοτώνουν.
- Φυσικά η αστυνομία τους ξέρει, αλλά δεν τους πιάνει, αλλά δεν είναι αυτό θέμα.
- Συμφωνούμε ότι η ΠΑΕ μπορεί να τους βρει σε δέκα λεπτά, αλλά δεν είναι αυτή η ουσία.
- Ας δούμε το θετικό της υπόθεσης: η Πολιτεία κατάφερε επιτέλους να διώξει τη βία έξω από τα γήπεδα.
- Εμείς το λέγαμε από χρόνια: “Φίλαθλοι, όχι βία μέσα στα γήπεδα. Έξω θα φάτε το ξύλο που ζητάτε”.
- Η Αστυνομία πολύ σωστά δεν πιάνει τα εκτελεστικά αποσπάσματα οπαδών, επειδή τα παιδιά δεν είναι δολοφόνοι. Ξύλο πάνε να ρίξουν σε αντιπάλους οπαδούς, απλώς ακόμα δεν ξέρουν τη δουλειά και σκοτώνουν. Και κάτι εδώ πηγαίνει επίσης καλά: το δεύτερο θύμα τους όμως, μετά τον 19χρονο Άλκη, ο 14χρονος δεν πέθανε καθόλου.
- Άσε που δεν πρέπει να βρίζουμε τα παιδιά αυτά, αλλά να τους συμπαραστεκόμαστε, που ασχολούνται με πρωταθλήματα που δεν έχουν καμία απολύτως βαρύτητα στο διεθνές και βαλκανικό στερέωμα.
19/1/22
Διδακτορική Αστυνομία
Φυσικά και θέλουμε πανεπιστημιακή αστυνομία και όχι αστυνομία του δημοτικού. Το οργανωμένο έγκλημα άλλωστε είναι πια επιστήμη. Πώς αλλιώς θα το αντιμετωπίσεις; Πανεπιστημιακή αστυνομία, μην πω διδακτορική αστυνομία για να είμαστε πιο σίγουροι ότι θα έχουμε ησυχία, τάξη και ασφάλεια.
Η αστυνομία πρέπει να κρατάει χαρακτήρα και την εικόνα της ψηλά. Δεν πρέπει να συχνάζει σε κακόφημα κέντρα, αλλά όπως όλα τα παιδιά θέλουν, να συχνάζει στα πανεπιστήμια ως όργανο. Το παιδί μου μπήκε στο πανεπιστήμιο. Με την πρώτη; όχι, με ρόπαλο.
Αν το παιδί σου κολλήσει κορονοϊό εσύ θα φταις και θα το πληρώσεις.
Θες και άδεια ειδικού σκοπού για να είσαι σπίτι στον καναπέ με το παιδί σου 5 μέρες; Καλά. Θα πάρεις 4 μέρες άδεια και μάλιστα με το 50% των αποδοχών σου και η πέμπτη μέρα θα είναι από την κανονική σου άδεια. Μπας και καταλάβεις ότι το παιδί σου έπρεπε να το προσέχεις μην κολλήσει. Άσε που μετά θα έχεις κολλήσει κι εσύ και θα σε πληρώνει το αφεντικό σου τσάμπα. Δώσε κι εσύ κάτι. Κόλλησες κι εσύ; Θα πάρεις το μισθό σου ολόκληρο με 30% πρόστιμο. Και πολύ σας είναι γιατί...
Κανε παιδί να δεις σκοπό για ειδική άδεια.
Δε μου λες άθρωπά μου κι αθρωπίνα μου, ήξερες ότι στατιστικά στοιχεία αναφέρουν ότι μεγαλύτερο
αριθμό γεννήσεων έχουμε κατά τη διάρκεια της χάσης του φεγγαριού, παρά κατά το γέμισμά του;
18/1/22
Η αγωνία του όργανου πριν το πρόστιμο
2/11/21
29/10/21
Η Γη της ΕΛΑΣ
(Φυσικά αυτά τα λέμε μετά τους πυροβολισμούς μας)
28/10/21
Τι ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο!... και πήγε στην Κόλαση
Όσο πιο ανοργάνωτος ο έλεγχος της Αστυνομίας στα όργανά της, τόσο δυναμώνει το οργανωμένο έγκλημα. (Δεν το είπε ο Αϊνστάιν)
Δέρνουν ακόμα και βουλεύτριες, αλλά βλέπω και κάτι θετικό σ' αυτό το αίσχος: η Αστυνομία μάς ενώνει. Μας έχει όλους γραμμένους στα όργανά της.
24/10/21
Πολύς man
Η μεγάλη των μπάτσων χολή
Στην Αμερική ακόμα και τα άσφαιρα σκοτώνουν άνθρωπο. Νομίζαμε ότι στις ταινίες σκοτώνονται στα ψέματα. Τώρα είδαμε ότι σκοτώνονται και στις αλήθειες. Πάμε να δούμε μερικές:
23/6/21
Fuck News – Γαμάτα Νέα
Ο ιπτάμενος Μπάμπης Αναγνωστόπουλος καταγγέλλει ότι τον βασάνιζαν 4 μέρες στη ΓΑΔΑ, μάλλον αστυνομικοί, είπε, για να ομολογήσει ότι την Καρολάιν τη σκότωσε ο Γεωργιανός.






