Μετά τα έξυπνα κινητά, τις έξυπνες τηλεοράσεις πάμε για τα έξυπνα αυτοκίνητα. Αν πας να τρακάρεις σταματάει μόνο του, αν είσαι στο αντίθετο ρεύμα σε επαναφέρει, ξέρει πού βρίσκεται το αυτοκίνητο κι αν είσαι μέσα ξέρει και πού είσαι εσύ. Τα φώτα ανάβουν μόλις αρχίσει να υχτώνει, σε επαναφέρει στο όριο ταχύτητας και τελευταία σκέφτεται να μη σε αφήνει να περάσεις κόκκινο φανάρι. Ωραία. Τι γίνεται όμως αν τα ηλεκτρονικά και διαδικτυακά συστήματα του έξυνου αυτοκινήτου μπλοκάρουν; Τι κάνεις; Πολύ απλά το κλασικό κόλπο: βγαίνεις από το αυτοκίνητο και ξαναμπαίνεις. Αν φυσικά σου το επιτρέψει.
Δεν προβλέπεται εφαρμογή για έξυπνους πελάτες. Δεν συμφέρει. Ούτε φυσικά για έξυπνους ψηφοφόρους.
Η ελληνική κυβέρνηση καταγγέλλει την μείωη της τιμής των καυσίμων, μεγάλη πτώση στην είσπραξη ΦΠΑ και άλλων έμμεσων (πούστηκων) φόρων. "Δεν κερδίζουμε ούτε ψήφους εμείς¨, είπε ο Κυρ Μητοτάκης, "...μόνο ο Τραμπα κερδίζει συμπάθεια, που να μη σώσει να πάρει άλλο βραβείο Φίφα Ειρήνης".
-Ποιος σου τρώει το σπίτι;
-Η ΔΕΗ.
♫ Με παράσυρε το ρεύμα / μάνα μου με κάναν γεύμα.

