14/5/21

Εκλογ-ιός

Άρση του λοκντάουν σήμερα. Καθόμαστε κάτω απ’ τη μπάρα και  ψωνίζουμε χωρίς κλικ. Καταλάβατε;

Ο κορονοϊός χτύπησε την αγορά, χτύπησε τα εργασιακά δικαιώματα, λέτε να χτυπήσει και τις πρόωρες εκλογές; Καλού-κακού ας προετοιμαστούμε:

Αν ο Ελληνοαμερικάνος και η Ελληνοαμερικάνα μπορεί να ψηφίζει Μητσοτάκη από το σπίτι του στις στέιτς, εγώ μπορώ εκεί που θα είμαι διακοπές να μην ψηφίσω Μητσοτάκη;

Αν πέρασαν ήδη 15 μήνες από τις εκλογές και ακόμα δεν κατάλαβες ποιος έχασε, μην ψάξεις στις τσέπες σου τίποτα.

Με τη νίκη της στις εκλογές η Δεξιά κατάφερε να σώσει την πρώτη -όχι μοναδική- της κατοικία. Το μέγαρο Μαξίμου.

Στις προηγούμενες εκλογές κάποιοι ψήφισαν κρυφά Μητσοτάκη, αλλά τους καταλάβαμε. Ήταν οι πρώτοι που ξεκίνησαν να τον βρίζουν ως πρωθυπουργό.

Το βρώμικο ᾿19 επιστρέφει. Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια Μητσοτάκη. Καλώς τα παιΝΔιά. Ρε, πόσα χρωστάγαμε στο μητσοτακέικο κι έπρεπε να τους ξαναστείλουμε στο Μαξίμου; Άμα χρωστάμε κι άλλα πάμε για τρίτη φορά Μητσοτάκης; Γι’ αυτό μας χρεώνει;  

Στις επόμενες εκλογές:
-Ψήφισες πάλι ΝΔ.
-Πώς το κατάλαβες;
-Από το μανταλάκι στη μύτη σου.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
-Πατέρα, έχω να σου πω, κάτι που θα σε στεναχωρήσει.
-Πες το και βλέπουμε.
-Πατέρα, σκέφτομαι ν’ ακολουθήσω πολιτική καριέρα. Είμαι νεοδημοκράτης;
-Τι πράμα; Νεοδημοκράτης;
-Ναι.
-Εφοπλιστής δεν είσαι, βιομήχανος δεν είσαι, μητροπολίτης δεν είσαι, δε μου λες, οφσόρ έχεις;
-Όχι.
-Είσαι λαμόγιο, παιδόφιλος, αεριτζής με δημόσιο χρήμα;
-Όχι.
-Καταδικάστηκες ποτέ για απάτες σε βάρος του δημοσίου;
-Τι ’ν’ αυτά που λες; Σε παρακαλώ, όχι πατέρα, δεν έχω καταδίκες για απάτες.
-Τότε δεν θ’ ακολουθήσεις πολιτική καριέρα, δεν είσαι νεοδημοκράτης. Ένας μαλακοπίττουρας και μισός είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: