9/8/13

Αντώνω Αντώνεις Αντώνη

ΑΝΤ(ι)ΟΝΗΣ ΕΚΤΑΚΤΟ
Ο Andonis αναχωρεί από Ουάσιγκτον κι επιστρέφει στο Βερολίνο.
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Δυστυχώς ο Σαμαράς θα γυρίσει από την Αμερική.
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
Η θυσία μου δε θα πάει χαμένη. Εγώ θα πάω.
ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ
Τέρμα τα κόκκινα δάνεια. Γίνονται μαύρα δάνεια.
ΥΓΕΙΑ
Πουλάνε τρέλα και δεν κόβουν απόδειξη
ΣΕΞ
Άμα χρωστάς 5 χιλιάρικα σου παίρνουν το σπίτι. Άμα χρωστάς 5 εκατομμύρια σου παίρνουν πίπες.
ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ
Η Ελλάδα όλη είν’ ένα μπουρδέλο όλοο εκεί γαμάω κι όλο δεν τη θέλω.
ΣΕΝΑΡΙΑ
Με την κυβέρνηση αυτή έχουμε μόνο αληθινά ψέματα.
ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ
Για όποιον βουλευτή βρίζει το κοινοβούλιο διήμερος αποβολή και διαγωγή κοσμία
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Καλύτερα να χρωστάς σε κάποιον που δεν αξίζει την αγάπη σου, παρά να πληρώνεις κάποιον που αξίζει το μίσος σου.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Τέρμα η ευρωζώνη. Γίνεται μαυροζώνη και όλοι εμείς από Ευρωπαίοι γινόμαστε δάσκαλοι του καράτε. Μαυροζώνη με πολλά νταν, με πολλά πες το κι έγινε.
ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΡΙΤ
Το πρόγραμμα της ΔΤ (πρώην ΕΔΤ) θυμίζει λίγο ΑΝΤ-1 που διαφημίζει τον Μάικ Φασολάκη (συζύγου πατέρα Κυριακού) και τις βιντεοταινίες (Ψάλτη-Μουστάκα) της δεκαετίας του ’80.
ΜΕΝΕΓΑΚΗ
Τι μας φταίνε τα δέντρα και κάθε χρόνο η χώρα μας διαθέτει λιγότερα;
ΛΙΑΓΚΑΣ
Δεν υπάρχει εισαγγελία εμετών, αγάπη μου. Μόνο εφετών.
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Έχω να πληρώσω 21 φόρους και στην τσέπη μου έχω 20 ευρώ
ΓΝΩΜΙΚΟ
Κούνια που σε κούναγε και πούλια που σε πούλαγε και σε πουλάει ακόμα
ΣΥΝΘΗΜΑ
(Για όσους ξέρουν τι σημαίνει «μπάτσιο» στα ιταλικά)
Φιλιά - πεινάλες - δολοφόνοι
ΩΡΑ
Στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι να φεύγετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: