9/6/23

Πειράζει που είμαι και πολύ Φλωρινιώτης;

Φλωρινιώτης είναι ο κάθε Έλληνας που δεν πιστεύει στον εαυτό του, πιστεύει για τον εαυτό του, ότι δεν είναι φτωχός, ανήκει στη μεσαία τάξη, μια μέρα θα γίνει πλούσιος κι έτσι αισθάνεται από τώρα. Πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα; Πειράζει; Ναι, ρε, με πειράζει.

Πηγαίνουμε σ' εκλογές χωρίς σταυροδοσία, αλλά με λίστα. Όταν ακούω διαφημιστικό μήνυμα της ΓΓ Ισότητας κλπ, μήνυμα που φτιάχτηκε με δημόσιο χρήμα, ότι πρέπει να έχουμε περισσότερες γυναίκες στη Βουλή το μυαλό μου πηγαίνει τώρα όχι να βάλω σταυρό σε γυναίκες, αλλά να ψηφίσω την Κωνσταντοπούλου. Δεν υπάρχει άλλο κόμμα με αρχηγό γυναίκα, έτοιμο να μπει στη Βουλή.


Mια και τ' αναφέραμε. Αν είμαι ακροδεξιός εθνικιστής κομματάρχης στην Επαρχία, ειδικά στη Μακεδονία και δεν χώρεσα στο ψηφοδέλτιο του Βελόπουλου τι εναλλακτική έχω; Να πάω με την Κωνσταντοπούλου. Και αυτό έκαναν άπειροι. Με 3% σ' αυτό το κόμμα θα υποδεχτεί η Βουλή και άλλους φασίστες. Τα ψηφοδέλτια της Πλεύσης Ελευθερίας είναι γεμάτα τέτοιους που φυσικά έρχονται πρώτοι σε σταυρούς. Δε μπορώ να σκεφτώ κανένα στέλεχος αυτού του, ας πούμε, κόμματος. Ποιος είναι ο νούμερο δύο; Περί τίνος πρόκειται;

Παραιτήθηκαν δύο από τη νεολαία του κόμματος της κόρης του Κωνσταντόπουλου, δηλαδή περίπου το 100% των μελών, ίσως και παραπάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια: