29/5/21

Βάστα γερά, ΝΔΝΤ

Έτσι χέζει ο εφοπλισμός
Επιστροφή στην κανονικότητα, στα κανόνια στην αγορά.

Φυσικά και φταίει ο ΣΥΡΙΖΑς για την καθυστέρηση του έργου στο Ελληνικό. Ο Λάτσης περίμενε και περίμενε να κλείσει η αριστερή παρένθεση, αλλά ο Τσίπρας παρέμενε πρωθυπουργός, χωρίς να νοιάζεται ότι έτσι καθυστερεί την επένδυση. Σήμερα φυσικά πρωθυπουργός είναι ο Μητσοτάκης, αλλά ο Λάτσης δεν το πήρε είδηση γιατί τον ακούει να κάνει ακόμα αντιπολίτευση στον Τσίπρα. 

-Πού είναι το χρήμα από το ευρωπαϊκό κρανίο ανάκαμψης;
-Ταμείο.
-Κρανίο. Ξέρω τι λέω. Τα πήρα στο ταμείο, τα λέει ο ληστής. Εγώ τα πήρα απ’ το κρανίο

ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ / Πηγαίνω σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, αλλά σωστά πληρώνω φόρο για τη δημόσια υγεία, επειδή θέλω υγιείς υπαλλήλους. Δεν πληρώνω δημόσια παιδεία επειδή τα παιδιά μου πηγαίνουν σε δημόσια σχολεία, δεν είναι ανταποδοτικό τέλος είναι φόρος. Δημόσια παιδεία θέλω για να πηγαίνω σε γιατρούς εγώ, οι υπάλληλοί μου, για να έχω φοροτεχνικό για να έχω πολιτικό μηχανικό να χτίσω, στο κάτω-κάτω και σε ιδιωτικό σχολείο να στέλνω τα παιδιά μου θέλω κάποιους να τους κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα. 

ΑΤΑΚΑ  ΜΠΑΡ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ: «Ο Μητσοτάκης ΖΕΙ, mens».

ΑΔΕΙΕΣ ΕΞΕΔΡΕΣ: Ένα -δύο – τρία / πηδιέται η ανοσία

Η τραυματικότητα δείχνει ότι ο Μητσοτάκης έχει συνάψει κοινωνικό γραμμάτιο με την εργοδοσία. Το λένε εύθυμα και κοινωνικό συμβόλαιο θανάτου του εμποράκου. 

Από δω και μπρος το ΑΣΕΠ από ανεξάρτητη αρχή γίνεται αρχή δύο κομμάτων, της ΝΔ και του ΚΙΝΑΛΛ. Όλοι στο δημόσιο, αλλά όχι απ’ όλα τα κόμματα. Τι το περάσαμε;

ΕΛΛΑΣ – ΓΑΛΛΙΑ – ΑΝΟΣΙΑ / Φρικιαστικό να είσαι Γάλλος. Για να μην έχεις πρόεδρο τη Λεπέν πρέπει να έχεις το Μικρόν.  Το λένε και Μακρόν το μικρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: