3/8/19

Καριοφίλι ΕΛΑΣ

Μόλις προσληφθούν ακόμα 1.500 αστυνομικοί, οι διαρρήκτες, οι μπουκαδόροι, οι μπουγαδοκλέφτες, οι κλεφτοκοτάδες και οι πορτοφολάδες θ’ αλλάξουν επάγγελμα.

Πράγματι, μεσαία και χαμηλή εγκληματικότητα ανθίζουν όταν στα αστυνομικά τμήματα υπάρχει έλλειψη προσωπικού.

Το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει η προηγούμενη κυβέρνηση θα ήταν να μην εκδίδονται αστυνομικές ταυτότητες, αλλά ταυτότητες του πολίτη -και διαβατήρια- από τους δήμους. Έτσι κι αλλιώς για έκδοση ταυτότητας η Αστυνομία χρειάζεται ένα πιστοποιητικό γέννησης από τον Δήμο, οπότε γιατί να έχει το ρόλο του ενδιάμεσου; Ο αστυνομικός έχει άλλα καθήκοντα που επείγουν.

Βέβαια, οι περισσότεροι αστυνομικοί χρειάζονται στις δεξιές κυβερνήσεις για την αντιμετώπιση διαδηλωτών, αλλά πώς να το πουν!.. Τα λέει όμως η στατιστική της ΓΑΔΑ που κάθε χρόνο ενημερώνει όλους για τις αυξομειώσεις των ποσοστών εγκληματικότητας. Τα άλλα είναι λόγια για αφελείς.

Είναι πρόδηλο το καλό που θα φέρει στην ανάπτυξη η υπερβολική και συνεχής πρόσληψη αστυνομικών. Αστυνομικοί, για παράδειγμα, θα ελέγχουν τα εισιτήρια των αποβρασμάτων στο μετρό, έτσι η εταιρεία θα περιορίσει τους υπαλλήλους της και θα αυξήσει τα κέρδη της, πολλά από τα οποία θα μοιράσει στο λαό. Αστυνομικοί θα οδηγούν λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ. Τοιουτοτρόπως κανείς δεν θα τολμά να μην κόψει εισιτήριο, χώρια που από τη θέση του οδηγού θα επιτηρούν την εγκληματικότητα στην πόλη. Ποιος για παράδειγμα θα τολμήσει να κάνει απάτη με δημόσιο χρήμα σε δρόμο απ’ όπου περνούν μέσα μαζικής μεταφοράς; Ούτε φυσικά θα γίνονται πια ληστείες σε τραπεζικά καταστήματα λεωφόρων. Καμία δολοφονία ή βιασμός κοντά σε στάσεις λεωφορείων.

Επ’ ευκαιρία, κάποιος να πει στο Καραμανλάκι ότι οι αστικές μεταφορές είναι παροχή και όχι εμπορική δραστηριότητα. Δίνουμε όλοι μέσω του προϋπολογισμού, επειδή πρέπει να εξυπηρετείται η κοινωνία. Τα αστικά λεωφορεία είναι αδύνατον να βγάζουν καθαρό κέρδος χωρίς επιχορήγηση. Χειρότερο παράδειγμα ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης που στοίχιζε στο κράτος, δηλαδή στις τσέπες όλων των Ελλήνων, πιο πολλά από τις συγκοινωνίες της Αθήνας. Η θεαματική αύξηση εσόδων του Μετρό με το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν έγινε επειδή λιγόστεψαν τα αποβράσματα που είπε ο Καραμανλάκι, αλλά επειδή κόπηκαν οι λαμογιές με τα πλαστά εισιτήρια από φωτοτυπάδικα και οι κονόμες υπαλλήλων που τα πουλούσαν στα γκισέ χωρίς έλεγχο ποσότητας και τροφοδοτούσαν τους αυτόματους πωλητές γράφοντας ότι έβαλαν όσα -περισσότερα- ήθελαν. Όσα τους έμεναν στα χέρια τα πουλούσαν σε ντίλερς.
Μιλάμε για αποβράσματα, με απαυγάσματα σκέψης.



Δεν υπάρχουν σχόλια: