7/4/19

ΠΑΣΟΚλπ

Τσιπρανδρέου
Ο Συνασπισμός ήταν ο προΣΥΡΙΖΑ. Τώρα περάσαμε στο ΣΥΡΙΖΑΠΡΟΣΥ, αύριο στο σκέτο ΠΡΟΣΥ. Και από το κομμωτήριο «ΦΩΦΗ – ΚΟΥΛΗΣ» ακούγονται κραυγές: «Βοήθεια, κορίτσια, έρχονται οι ΠΡΟΣΥ».

Πρά(γ)ματι, ο Τσίπρας παίρνει ό,τι έχει απομείνει από ΠΑΣΟΚ. Μετά τις εκλογές θα επικρατεί ένα τραγούδι που θα λέει πάνω-κάτω ότι ο Τσίπρας τούς τα πήρε όλα κι έμεινε.

Ξεφτιλιστήκαμε ως έθνος. Με την παραμικρή φήμη οι πρόσφυγες μαζεύονται στα σύνορα να φύγουν για την υπόλοιπη Ευρώπη. Σοβαρή χώρα έχουμε και σοβαρούς κατακτητές.

H Μεγάλη Βρετανία ούτε μένει, ούτε φεύγει από την ευρωπαϊκή Ένωση. Μένει στη θέση της. Η Τερέζα Μέι για το Μπρέγκζιτ που δεν θέλει σκέφτεται να προσφύγει στη ρύθμιση για τα κόκκινα δάνεια.

Μια κι είναι Σάββατο μέρα σχόλης, σαν κάθε μέρα ας πούμε κι ένα ανέκδοτό μας:
Σε διπλανά κρεβάτια στο ΚΑΤ μιλούν δυο τραυματίες από αυτοκινητικό.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ 1: Δικέ μου, εγώ χθες βράδυ υποτάχθηκα τη μοίρα. Εκεί που έτρεχα με 150 με τη Μπεεμβέ, είδα ξαφνικά μπροστά μου μια ταμπέλα που έλεγε στα 500 μέτρα κάντηνα. Και την έκανα λαχείο. Εσύ;
ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ 2: Εγώ είμαι ο καντινιέρης.

ΠΑΜΑΛΛΟΥ / Άραγε, οι Χρυσαβγάδες λατρεύουν τους ναζιστές επειδή κατέστρεψαν τη Γερμανία ή επειδή δεν τους πρόλαβαν και δεν τους γνώρισαν απ’ την καλή;

Δεν υπάρχουν σχόλια: