7/5/08

ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΓΑΤΙΝΗΣ: Η ΕΞΙΧΝΙΑΣΗ ΤΟΥ ΓΔΟΥΠΟΥ

Ένας παράξενος γδούπος αναστάτωσε την πολιτική ζωή.
Το αστυνομικό μου δαιμόνιο είχε κληθεί να επιλύσει
κι αυτό το πρόβλημα. Από πού προερχόταν ο μυστήριος γδούπος;
Γιατί έφερε τα πάνω κάτω στην πόλη;

Οι τοίχοι και τα γραφεία της πόλης υπέφεραν από την κρίση
που έφερνε ένα συνεχές σφυροκόπημα. Όλοι έσπαγαν το κεφάλι τους,
αλλά δε μπορούσαν να βρουν απαντήσεις.

Για μένα όμως και αυτό ήταν παιχνιδάκι. Όλοι για μένα είναι ύποπτοι,
αλλά το μυαλό μου ξεκίνησε τις ανακρίσεις από ψηλά για να τσουλάει
εύκολα στην κατηφόρα. Ποιος ήταν πρώτος πολίτης;
Είχα ακούσει για κάποιον Καραμανλή και δεν έπεσε έξω το αφτί μου.
Ποιος ήταν ο πρώτος ρουφιάνος του; Αυτό ήταν το κλειδί που άνοιξε
την πόρτα του, μέχρι εκείνη τη στιγμή, δαιδαλώδους μυστηρίου.
Ο γδούπος πια ήταν ζήτημα χρόνου να παραδοθεί μπροστά μου.
Το απόγευμα παρουσίαζα στον έκπληκτο και άχρηστο διευθυντή μου τη λύση:
Όλα ξεκίνησαν από ένα…
ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
(Το γράφω με κεφαλαία γιατί το βροντοφώναξα
στον διευθυντή μου μπας και το καταλάβει)

-Πρόεδρε έχω ένα ευχάριστο κι ένα δυσάρεστο
-Πες πρώτα το ευχάριστο, Θόδωρε.
-Ο Σουφλιάς τελείωσε το αυθαίρετο που έχτιζε.
-Ωχ! Και το δυσάρεστο;
-Ετοιμάζεται να κάνει δηλώσεις επί του θέματος ο Δήμας.
-Ζντουπ-

Το άκουσε ο φερόμενος ως πρωθυπουργός και του πέσανε τ’ αφτιά
δημιουργώντας τον διαβόητο γδούπο, που τελικά αποδείχτηκε
ότι δεν ήταν γδούπος, αλλά ζντούπος. Αμέσως ένας απόηχος διέρρευσε
από το Μαξίμου που προκάλεσε ανησυχία, με αποτέλεσμα να πέσει ξερός
ο δείκτης του Χρηματιστηρίου, ενώ οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο
και στούκαραν οι διαπραγματεύσεις για τ’ όνομα του ΟΤΕως,
για τ’ όνομα της «Πρώην Ζάσταβα Δημοκρατίας των ΠΑΟΚΒΟΥΛΓΑΡΩΝ»
και για τ’ όνομα του σοσιαληστρικού νεοφιλελευθερισμού
που σκοπεύει να προτείνει ο ΓΑΠ.
(Το τελευταίο είναι αρκτικόλεξο ονόματος κατά παράδοσιν)

Σχεδόν άσχετο και ενδιαφέρον: «Απολογήσου, νεαρέ...»

2 σχόλια:

  1. ADERFE O GATINUS TA SPAEI...
    TO BOURI SOU DINEI TO XERI...
    TO BOURI SE EPEFIMEI...
    GIATI TO BOURI EINAI O PRWTOS FAN TOU COP GATINUS ... ;)
    A.C.A.B. GIA NA MIN KSEXNIOMASTE XOXO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους εμφανίστηκε. Σε ποιον άλλο μπορούσε να ελπίζει η Αστυνομία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή