14/5/08

Η εξαφάνιση της Τζοάν Καυλακιώτη

Το παιχνίδι της εξιχνίασης δεν έλεγε να ξεκινήσει.
Ο ουσιώδης μάρτυρας έδωσε κατάθεση,
αλλά δε με διαφώτισε και πολύ.

Η Κυρία, άκουσα, πριν εξαφανιστεί,
είχε τσαντιστεί επειδή μιλούσε σε υπάλληλό της
κι εκείνος δεν την κοίταζε στα μάτια.

Μετά, χάθηκε. Οι ενδελεχείς έρευνές μου έδειξαν
πως με το που ξεκίνησε η χιονόπτωση βρήκε ευκαιρία
η Χιονάτη, η γάτα της κυρίας κι εξαφανίστηκε στα χιόνια
μεταμφιεσμένη σε άλλο ζώο, δεν ξέρω ποιο,
αλλά φόραγε το σκούφο του λαγού.

Το αστυνομικό μου δαιμόνιο πάλι θριάμβευσε.
Εντόπισα την κυρία και τη γάτα της πολύ εύκολα.
Εκεί που γύρναγα στα χιόνια και δεν καταλάβαινα
γιατί είχα δαγκώσει το κα…λί μου…

…είδα μπρος μου έναν χιονάνθρωπο που μου έλεγε:
«Μ' έφτιαξε η Τζοάν Καυλακιώτη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου