23/1/14

Μου Ξήραναν τον μπαγλαμά

Η αστυνομία κάνει (και) καλά τη δουλειά της. Συνελήφθησαν όλοι οι Ξηροί, μεταξύ των οποίων, ο Ξηρός Οίνος, το Ξηρό Κλίμα και ο Ξηρός Άνθρακας, η Ξηραΐλα, ο Ξηροπόταμος Δράμας  και η Ξηροδερμία. Προσήχθησαν όλοι οι Χριστόδουλοι, μεταξύ των οποίων και οι Χριστοδούλου, οι Χριστοδουλάκηδες, Χριστοδουλίδηδες Χριστοδουλόπουλοι και όσοι την πούλεψαν ή έγιναν Πουλόπουλοι.

Σύμφωνα με ανώτατο βουλευτικό στέλεχος της ΝΔ και της επανάστασης του πουλιού της 21ης Απριλίου 1967 ο Αντωνάκης ρώτησε μέχρι και τον Θεό πού είναι ο Χριστόδουλος Ξηρός και απάντησε ότι δεν ξέρει.

Ο Δ-Ένδειας έψαξε μέχρι και κάτω από τα τασάκια.

Μουσική ανάσα
Μου σπάσανε τον μπαγλαμά - 1960  
Στίχοι:  Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας
…ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ
1) Γρηγόρης Μπιθικώτσης  
Φωνητικά: Απόστολος Καλδάρας & Καίτη Γλέρη
2) Πάνος Γαβαλάς
3) Δημήτρης Μητροπάνος

Μου Ξήραναν τον μπαγλαμά / κάτι παλιόΤραγκες εψές αργά.
Τον Ξήραναν και φύγανε, / τα ότο κιου μου μείνανε.

Ντρίγκι ντρίγκι, ντρίγκι ντρίγκι, / μου ’διωχνε τον πόνο,
ντρίγκι ντρίγκι / και κυλούσ’ η παλιοφυλακή.

Τον είχα σαν μικρό παιδί / και βασιλιά μες στο κελί
Αυτός με καθοδήγαγε, / αυτός με χειροκρόταγε.

Με τις γλυκές του τις πενιές / μου φώτιζε αφίσες λες.
Τώρα στο βίντεο κελί, / αχ ποιος θα με Γιωτοπουλεί;

Αυτοί κι αν είναι τρομοκράτες
Ο Αντωνάκης για ν’ αυτοκτονήσει πολιτικά και να την πληρώσει άλλος έβαλε τον Ρεστουρνάρα (γνωστός κι αυτός ως Δεμαχέζης) να μας τα παίρνει με τον χειρότερο τρόπο. Επειδή όμως δεν ήταν σίγουρος για την αποτυχία του έβαλε αποκάτω του τον Αστυνόμο Θεοχάρη, Χάρη μας έκανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: