6/11/13

Μόνο η βροχή δεν απεργεί

Η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης φέρνει τόσο καλά αποτελέσματα, δίνει τόσο καλά μηνύματα για το αύριο, πάνε τα πράγματα τόσο καλά για τη χώρα μας, ώστε να χρειαστούν νέα μέτρα. Μπράβο. Οι άλλοι παίρνουν μέτρα όταν δεν πηγαίνουν καλά. Εμείς παίρνουμε μέτρα -και μάλιστα πείνας, εξαθλίωσης- και όταν δεν πηγαίνουμε καλά, αλλά και όταν πηγαίνουμε καλά. Μόνο οι Έλληνες μπορούν.

Η Ανατροπή έγινε. Δεν ήταν στημένη η συνέντευξη από το Μαξίμου. Ο Πρετεντέρης μόνος του έβαλε τις ερωτήσεις στις απαντήσεις που του έστειλαν δακτυλογραφημένες. Η συνέντευξη όμως έδωσε καλό μήνυμα. Εντάξει, δουλειά δεν έχω, λεφτά δεν έχω, μέλλον δεν έχω, σε λίγο ούτε σπίτι θα έχω, αλλά… Ο δαιμόνιος Πρετεντέρης κατάφερε κι απέσπασε από τον Σαμαρά Ανατροπή: μέχρι το τέλος του 2014 θα έχουμε όλοι το σπουδαιότερο αγαθό:
Ο αγώνας τώρα δικτυώνεται
Πρώτο το ψωμί. (Το ηλεκτρονικό)
-Τι ’ναι, μαρί, αυτό το γουάι φάει; Θα μετράνε τις μπουκιές μας; Μας παίρν' τα σπίτια, τα φάρμακα και μας δίνουν τούτο είπαν.
-Κανα ματζούνι;
-Ιιιιιιιι χιχιχιχιχι τζάμπα να'ναι κι ό,τι να' ναι!
Οι τροϊκανοί αισθάνονται αδικημένοι. "Δεν θα πηγαίνουμε εμείς στους υπουργούς. Θα πηγαίνουμε πρώτοι στα υπουργεία τους και θα τους περιμένουμε να μας επισκεφθούν αυτοί.Ο συνταξιούχος οικοδόμος έξω ζπό το υπουργείο Οικονομικών τα ψιλο-είπε στον Τόμσεν με ψιλά.
ΜΑΝΑ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ…
…οι άλλοι μόνο χέρι βάζουν στις συντάξεις. Λεφτά μόνο εγώ βάζω.
Οι μνημονιακοί προσπαθούν να μειώσουν τον ΣΥΡΙΖΑ αποκαλώντας τον (κακό;) ΠΑΣΟΚ. Η παρακάτω εικόνα δείχνει ότι μάλλον το φοβούνται ως καλό ΚΚΕ.
Δεν έκλεισε η ΕΡΤ. Απλώς είχαμε μία διακοπή
Δυστυχώς επίκαιρο περισσότερο από ποτέ.
Στιγμιότυπο από τη Γλυφάδα τη χρονιά που ο Αντωνάκης θα βγάλει την Ελλάδα από την κρίση.
Επιτέλους το ελληνικό δημόσιο νοιάστηκε για τους Έλληνες πολίτες.

-Μπαμπά, το 1991 ποιος ήταν έντοκα πρωθυπουργός;
-Εγώ Κυριάκο, εγώ.
ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ…
…ο Αντωνάκης σκέφτεται σοβαρά –όσο μπορεί- μήπως τελικά το άλλο άκρο δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: