2/9/13

Άστε το πλεόνασμα και φύγετε από δω

Δεν πρόλαβα που λέει ο λόγος να γυρίσω από διακοπές –οι γείτονές μου γύρισαν, εγώ δεν πήγα- και καλούμαι να πληρώνω μέχρι το τέλος της χρονιάς μαζεμένες δόσεις ΦΑΠ του 2010-’11-’12 και ’13, το χαράτσι της ΔΕΗ, φόρο εισοδήματος και κεφαλικούς φόρους και είμαι και άνεργος. Γιατί μου τα ζητάνε αυτά, αφού δεν θα πάρουν; Επειδή οι τράπεζα δε μπορεί να μου πάρει το σπίτι ανέλαβε να το κάνει αυτό η εφορία;

Ο Σαμαράς θα δώσει μάχη, είπε, με την τρόικα για να μειωθεί η τιμή -ο φόρος- στο πετρέλαιο θέρμανσης. Κοντά στον Μάιο θα τα έχει καταφέρει δοκιμαστικά βέβαια. Έπεσαν πέρσι είπε οι πωλήσεις πετρελαίου 70%. Ξέχασε να πει ότι γι' αυτό το λόγο αύξησε το φόρο. Για να μειώσει τις εισαγωγές πετρελαίου. Πέρσι δεν έβαλα πετρέλαιο γιατί δεν είχα λεφτά. Φέτος ξεπέρασα το πρόβλημα έλλειψης χρημάτων και δε θα βάλω πετρέλαιο γιατί δεν έχω σπίτι. Ούτε λεφτά έχω, αλλά δεν έχει σημασία.

Στο γερμανικό debate -σκύλοι αλέστε- ο Γερμανός των Σοσιαλδημοκρατών ζήτησε να συνεχιστεί η λιτότητα στην Ελλάδα, αλλά όχι σε φονική δόση. Και γιατί, καλέ μου κύριε, να μην είναι φονική η λιτότητα; Αφού τη δέχονται οι Έλληνες και δεν θέλουν ούτε εκλογές, μην τυχόν και αλλάξει η ζωή τους.

Η ζωή δείχνει ότι ακόμα και «μεγαλομόδιστρους» -στα ελληνικά δεδομένα- όπως το μακαρίτης ο Ασλάνης τους «τάιζε» ο φτωχός, αυτός που πλήττεται από την κρίση και όχι οι πλούσιοι.

Μόνο οι ηλίθιοι έχουν παράπονα για την κατάσταση της δημόσιας Υγείας μας. Τα νοσοκομεία μας έγιναν πολυτελέστατα. Από την Πρωτοχρονιά η είσοδος θα είναι 25 €. Πιο πολύ και από την είσοδο σε μπαρ, σε νυχτερινό κατάστημα, σε θέατρο ή σε μπουρδέλο. (Στα αστυνομικά τμήματα η είσοδος για την ώρα θα παραμείνει δωρεάν)

Γιατί κανένας κάγκουρας δεν είπε στον ΓΑΠ όταν ήταν πρωθυπουργός ότι η Ελλάδα βάδιζε προς χρεοκοπία επειδή κάποιοι μαγαζάτορες δεν έκοβαν αποδείξεις; Θα τους έπιανε, θα τους έλεγε να κόψουν αποδείξεις έτσι δεν θα προσέφευγε στο ΔΝΤ και σήμερα δεν θα βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση να έχουμε λιγότερα καταστήματα και λιγότερες εμπορικές συναλλαγές, άρα και λιγότερο χρήμα για ΦΠΑ πηγαίνει στο κράτος.

Πού τη βρήκανε τη μπαρθένα στη δεξιά της Ισπανίας;

Οι κουζουλάδες του λαού γεμίζουνε βαπόρι, ό,τι σκατά είν' ο δήμαρχος είναι κι οι ψηφοφόροι.

Δεν παραξενεύομαι που με ρίξανε στα σκατά. Κάνουν αλλαγές εκ βόθρων. Και βλέπουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: