12/10/23

Απλά τα τραύματα

Σύντροφοι της πέτρας, από πού συμπεραίνετε ότι -τουλάχιστον- σήμερα την εργατική τάξη την εκφράζετε εσείς και όχι οι τραμπούκοι;

Καλοί μου μοναδικοί ιδιοκτήτες της κομμουνιστοσύνης και όλης της αριστεροσύνης, επιτρέψτε μου να σας θυμίσω ότι ο Λένιν είπε να συμμαχήσουμε ακόμα και με τον Διάολο, όχι μόνο με τον Διάολο.

Αν τους μάθεις να “παλεύουν” από τον καναπέ τους με αποχή - λευκό στις κάλπες και “Παρών” στη Βουλή, το ίδιο θα επιλέξουν και στην προεπαναστατική -περίοδο. Και βγάλε επιτέλους από το μυαλό σου ότι τις επαναστάσεις τις προτείνει μια ηγεσία. Μάθε Ιστορία γιατί στα πρόχειρα διαγωνίσματα μια ζωή παίρνεις κουλούρι.

ΠΑΡΕΛΚΥΟΜΕΝΟ / Ωραία, εξαφανίσαμε τον ΣΥΡΙΖΑ. Μετά τι κάνουμε; Περιμένουμε να ωριμάσουν οι υποκειμενικές συνθήκες για την επανάσταση; Ενότητα και πάλι, και πάλι, και πάλι;

Ντούρου-ντούρου-ντούρου στη μπλατεία του Μαδούρου, ξέρω, δεν φταίμε εμείς που δεν τους δώσαμε λόγο να μας ψηφίσουν, αυτοί φταίνε που ψήφισαν άλλους.

Πανέξυπνε σύντροφε, όταν μέσα στην “αρχοντιά” σου ξεκόβεις, δεν κατεβαίνεις στην κοινωνία και ζητάς από εκείνη σού ’ρθει να σε γνωρίσει στα πλουμιστά γραφεία σου για να τη σώσεις, τότε την απουσία σου θα καλύψουν άλλοι.

Κόψε τα ηλεκτρονικά μηνύματα στα μέλη σου και τις αναρτήσεις σε κοινωνικά δίκτυα. Για να σε νοιώσουν δικό τους πρέπει να δεις από κοντά τα μέλη σου και αυτά τον κόσμο.

Αν ο κάπτεν Μάλαξ που είπε κάποτε ότι η ανοχή και η συνεργασία του Μητσοτάκη με τους ακροδεξιούς θα του κάνει ζημιά, αν αυτός ο πανέξυπνος σύντροφος δεν ξέρει γαλλικά, ας έρθει να του τα ξηγήσω.

Νο αύξηση, γιες μέρισμα. Καλέ μου σύντροφε Κασσελάκη, πώς θα παίρνουν μέρισμα οι εργαζόμενοι, όταν οι απλοί μέτοχοι φτύνουν αίμα να το πάρουν και πολλές φορές μετά από χρόνια;

Καλά πάμε οικονομικά. Φτάσαμε στο σημείο να μην ξέρουμε τι θα κάνουμε τα λεφτά που μας λείπουνε.

Εύη Δρούτσα, Γιώργος Θεοφάνους και ο σύντροφος Πασχάλης Τερζής στέκονται στο πλευρό των εργαζομένων:

Σου δίνω πίσω / σου δίνω πίσω τα μερίσματα που έταξες
Δώσε μου πίσω / δώσε μου πίσω υπεραξία και ξοφλάμε
Να σου θυμίσω / είχε παλιόκαιρο στο πρώτο δεκατρίωρο*
Πώς θες εσύ / για τη δουλειά μου να μιλάμε

* Αν το ακούσατε "δεκατριάρωρο" ρωτήστε γιατί δεν λένε τριάωρο και λένε τρίωρο.

Ο ΜΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Πήρες τα λεφτά μου
πήρες το μυαλό μου
Έλα τώρα πάρε
και το σώβρακό μου
Πώς θα το φορέσεις
να σου εξηγήσω
μπρος πάει το κίτρινο
και το καφέ από πίσω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου