24/11/22

Σπίτι μου σπιτάκι τους

Μένω στη μοναδικη κατοικία μου, στο σπίτι μου. Γιατί το λένε πρώτη κατοικία; Με προειδοποιούν μήπως ότι θα μου το πάρουν και θα πάω αλλού; Ή θα μου χαρίσουν άλλη μία, τη δέύτερη κατοικία; Δεν ξέρω. Το μόνο σίγουρο είναι η τελευταία κατοικία.

Από πού κι ως πού οφείλουμε να προστατεύουμε τις τέσσερις καθεστωτικές τράπεζες; Τι ακριβώς προσφέρουν στην οικονομία και στην κοινωνία;

Χελώνα - Σαλιγκάρι: Πάρτε, κύριε Πιθί, το σπίτι από πάνω μας, που να σχωρεθούν τα πεπραγμένα σας.

Μη ρωτάς πού' έχει γραμμένο η κυβέρνηση, κοίτα πού την έχεις γραμμένη εσύ 

Έχουμε Μπλάκ Φράιντεϊ, μαύρη Παρασκευή και τη Δευτέρα και την Τρίτη μέχρι και το Σάββατο. Μπλάκ Φράιντεϊ της Κυριακής 

Ρωσία; Λένε Σοβιετική Ένωση και κλαίνε.

Ο Κυρ Μητσοτάκης είναι ομολογουμένως ο καλύτερος πρωθυπουργός από το 1967. Καλύτερος και από τον πρώην εισαγγελέα Αρείου Πάγου Κόλλια, καλύτερος και από τον Γεώργιο Παπαδόπουλο, καλύτερος ακόμα και από τον Μαρκεζίνη, ίσως και  από τον Ανδρουτσόπουλο.

Το ποδόσφαιρο συγκινεί και μαζεύει κόσμο εκτός των άλλων κι επειδή δεν κερδίζει υποχρεωτικά η καλύτερη ομάδα, ούτε πάντα η ομάδα που παίζει πιο καλά. Καλύτερη βγαίνει η ομάδα που κερδίζει.

Καλή η φιλοσοφία, δε μπορώ όμως Μουντιάλ χειμωνιάτικο. Το θέλω σ' εποχή μπίρας.

Πρώτη φορά δεν μεταδίδεται το Μουντιάλ από τη δημόσια τηλεόραση και το ιδιωτικό κανάλι ΑΝΤ-1 τα έκανε θάλασσα με τη συνδρομητική πλατφόρμα κι έφερε τη μετάδοση στο τσάμπα. Αυτό δεν είναι τίποτα αν σκεφτείς ότι η Γερμανία έχασε από την Ιαπωνία και η Αργεντινή από τη Σαουδική Αραβία 

Δεν υπάρχουν σχόλια: