2/12/20

LockPawn

Πιάσε με αν μπορείς

Όχι δικτατορία του προλεταριάτου, ακροδεξιό λούμπεν προλεταριάτο, ΓΣΕΕ αστικό προλεταριάτο, κυβέρνηση λούμπεν αστών και κράτος με το ένα χέρι στην τσέπη μας και το άλλο στο ρόπαλο. Ελλάς Ελλήνων Αστακών. 

Είχαν προτείνει lockdown για τις αργίες της 26ης Οκτωβρίου. Ο Χαρδαλιάς από τον πυρήνα του κράτους χωροφύλακα τους αγνόησε, προτίμησε την ατομική ευθύνη κι έπεσε στην πυρηνική υγειονομική βόμβα. 


Είμ' ο Χαρδαλιάς, μη μου τη χαλάς.


Η σύζυγος του πολυχρονεμένου μας πασά Μητσοτάκη κάνει μοτοκρός στο λοκντάουν, σε περιοχή όπου αυτό απαγορεύεται και φοράει και κράνος ποδηλάτου. Ποια άλλη μπορεί να το κάνει αυτό χωρίς να την ξεφτιλίζουν τα κανάλια;

Χάρδα φουρνέλο, ρε. Ποιος είναι αυτός που το παίζει πρόεδρος Περιφερειακής Ένωσης, λέει, Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας; Καϊτετζίδης, Δήμαρχος Πυλαίας Χορτιάτη ο καράβλαχος που θα μου πει εμένα να μη γιορτάσει η Θεσσαλονίκη τον Άγιο Δημήτριο; Κάνανε και οι χωριάτες δήμους! Εγώ είμαι ο Χαρδαλιάς, ρε. Αν δεν ήμουν εγώ, ο Χαρδαλιάς, αύριο θα την πλήρωνε ο πολυχρονεμένος πρωθυπουργός μας Μητσοτάκης, ρε. Τι λοκντάουν στην Α' και Β'  Θεσσαλονίκης, ρε; Τις αναφέρω ως εκλογικές περιφέρειες, επειδή εμείς νοιαζόμαστε για τη λαϊκή βούληση, δηλαδή τις ψήφους των κορόιδων. Τι ξέρει αυτός που το παίζει και δήμαρχος Θεσσαλονίκης χωρίς να τον υποστηρίξει το κόμμα μας η ΝΔ; Εγώ είμαι ο Χαρδαλιάς, ρε. Δε θα μου πει τι θα κάνω ο Κυρίζογλου που μου εμφανίζεται σαν Α' αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ. Τι με νοιάζει εμένα, ρε; Εσείς θα κολλήσετε. Στη χειρότερη περίπτωση όλοι θα κολλήσουμε, όλοι θα πεθάνετε. Εμείς έχουμε καβάτζα ΜΕΘ στον Ευαγγελισμό και σε όλα τα ιδιωτικά νοσοκομεία. Εμείς έχουμε άμεση εισαγωγή πανάκριβων κοκτέιλ φαρμάκων κατά του ιού από τις ΗΠΑ. Εμείς θα κάνουμε πρώτοι τα εμβόλια, κορόιδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: