21/10/20

Επεισόδια Υγείας

Γιατρέ μου, ανησυχώ πολύ. Δεν έχω πυρετό, δε νοιώθω εξάντληση, δε βήχω, δεν φταρνίζομαι, έχω δηλαδή όλα τα ασυμπτώματα του κορονοϊού, φοβάμαι είμαι ασυμπτωματικός, πρέπει να κάνω τεστ ανίχνευσης μην έχω κάνα μπιμπίκι στην πλάτη. Ο άλλος έφαγε μια πέτρα στο κεφάλι, πήγε νοσοκομείο και βγήκε θετικός στον κορονοϊό, άρα ο ιός αυτός επικάθεται στις πέτρες είναι κοτρονοϊός. Αυτό όμως δεν είναι τίποτα, μπροστά στο θετικό νέο. Ο άλλος είχε πάνω από δυο μήνες να κάνει σεξ και βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Άρα, η σεξουαλική πράξη προστατεύει από τον ιό. Εγώ δεν είμαι τόσο αφελής, είμαι αρνητικός σε κάθε ιό, δεν τους κάνω παρέα.

Είχαμε τις προάλλες θαύμα πιο αληθινό από το ήμουν τυφλός και άκουσα. Συμπολίτης μας ξύπνησε μετά από 2 χρόνια κώμα με ωμέγα, αισθανόμενος υποχρέωση να βγει από την εντατική για να δώσει θέση σε διασωληνωμένο από Κόβιντ – 19 και άλλους ντιτζέι, όπως κατάλαβε.

“Ασθενή μου”, του είπε ο ψυχίατρος, “η γυναίκα σου είναι ακόμη πιστή στον άντρα της, δηλαδή είναι γυναίκα σου, αλλά εσύ δεν είναι άντρας της.”

-Κανένα πρόβλημα, γιατρέ μου, εγώ ποτέ δεν απάτησα την αγαπητικιά μου.

-Καλά κάνεις ασθενή μου, αλλά φρόντισε η αγαπητικιά σου να μην είναι παντρεμένη, γιατί εσύ δεν έχεις πια σπίτι δικό σου, σου το πήρε το κράτος. Μη σου πω, αλλά στο λέω, ότι το Πάσχα το γιορτάσαμε τρελά στα μπαλκόνια μας, δεν το ξέρεις μετά μετά από δύο χρόνια κώμα με ωμέγα και όχι μόνο αυτό, δεν ξέρεις και ότι απαγορεύτηκαν τα ρεβεγιόν Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, στο λέω με τρόπο.

-Γιατρέ μου, ήρθαν οι κομμουνισταί; Μου πήρε το κράτος το σπίτι, απαγορεύτηκαν οι χριστιανικές γιορτές, όχι ότι είχα ποτέ λεφτά πάω σε ρεβεγιόν, αλλά επιτρέπονταν αυτές οι θρησκευτικές ιερές τελετές σε νυχτερινά κέντρα, ξενοδοχεία και άλλες αίθουσες για τοπικούς συλλόγους. Πέσαν οι μάσκες, η Ελλάδα είναι πια Σοβιετία, γιατρέ μου.

-Μην ανησυχείς ασθενή μου, δεν πέσαν οι μάσκες, απλώς τις Απόκριες θα τις βγάλουμε με χειρουργικές μάσκες γιατί ήρθε ο ιός και δε μιλάω για τον υιό Μητσοτάκη, αυτός ήρθε πριν. Μιλάω.....

-Μιλάς, γιατρέ μου για τον υιό της Ντόρας; Αυτός κυβερνάει;

-Όχι, ασθενή μου, αυτός είναι μόνο δήμαρχος Αθηναίων για συντριβάνια και πεζόδρομους, ο μόνος που κατάφερε να ξηλώσει τα παγκάκια από την πλατεία Βικτωρίας, ώστε πλέον οι πρόσφυγες να κάθονται και να ξαπλώνουν πάνω στα κιλίμια τους και να μην τα πουλάνε πλανοδίως και χαλάνε την αγορά.

-Ωραία, γιατρέ μου, τώρα που ηρέμησα θα φύγω και θα πάω να πιω ουίσκι μέχρι το πρωί.

-Όχι ασθενή μου, θα στο πω κι αυτό με τρόπο, απαγορεύεται η κυκλοφορία από τις 9 το βράδυ μέχρι τις έξι το πρωί.

-Μα τι λες, γιατρέ μου; ήθελες να μου πεις με τρόπο ότι έχουμε ξανά γερμανική κατοχή; Να φυλάξω έναν-δυο ντενεκέδες λάδι για να εξασφαλίσω καινούργιο σπίτι στη μαύρη αγορά;

-Όχι, καλέ μου ασθενή, δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Μόνο η οικονομία μας είναι υπό γερμανική κατοχή. Καλού-κακού, φύλα ένα νεφρό σου, καλύτερα το δεξί για να είσαι μέσα στα πράγματα. Πάντως έχουμε και τα θετικά. Παλιά για να εξασφαλίσεις θέση και να κάτσεις σε φίσκα λεωφορείο ή μετρό ή τρόλεϊ ή τραμ ήσουν υποχρεωμένος να σφιχτείς και να κλάσεις γνήσια. Τώρα αρκεί να κάνεις πως φταρνίζεσαι. Θα μείνεις μόνος το όχημα ή στο βαγόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: