14/5/19

Μεσαίωνας με ανθρώπινο πρόσωπο

Ζήτω ο Μεσαίων / για χάρη των μεσαίων
Ευχαριστώ την Παναγιά την Διακανάλα που σ’ έφερε, Κούλη μου, στα πορτοφόλια μας.

Ευχαριστώ, Κούλη που θ’ απολύσεις όλους τους συμβασιούχους του Δημοσίου, γιατί οι μισθοί τους θα μείνουν στο κράτος και τους δώσει σ’ εμένα να στήσω επιχείρηση και να πάρω Πόρσε.

Επιτέλους, Κούλη, θα επιβάλεις στην Ευρώπη για κάθε πέντε που θα φεύγουν από τα δημόσια νοσοκομεία να παίρνεις έναν (ή μία) ώστε να ρημάξουν και να σώσουμε να γίνουμε αριστοκράτες να πηγαίνουμε στα φρεσκοβαμμένα ιδιωτικά νοσοκομεία. Κάποτε ο Έλληνας και η Ελληνίδα πρέπει να γίνουν αριστοκράτες. Εμένα μου άρεσε όταν πληρώναμε εισιτήριο στα νοσοκομεία, γιατί εγώ είμαι άρχοντας. Ακόμα και στη μάνα μου όταν μου φέρνει κάθε πρωί το καφεδάκι δίνω ένα πεντάευρο.

Φυσικά και θέλω, Κούλη μου, να δουλεύει ο λαός δώδεκα ώρες τη μέρα, επτά μέρες τη βδομάδα και να πληρώνεται όποτε θέλουν οι εργοδότες. Δεν θέλω να βλέπω την μπλέμπα στις καφετέριες να πίνει φρέντο καπουτσίνο στη θέση του φραπέ. Δεν θέλω ούτε να προλαβαίνουν ούτε να έχουν λεφτά για να κυκλοφορούν. Έτσι θα ομορφύνουν οι γειτονιές μας. Άσε που εγώ θέλω να γίνω εργοδότης και όχι να παραμείνω κακομοίρης δούλος.

Οι γέροι δεν πρέπει να παίρνουν 13η σύνταξη, γιατί τη δίνουν στα παιδιά και στα εγγόνια τους, σε άνεργους δηλαδή, που με αυτό τον τρόπο δεν θα ψάξουν ποτέ για δουλειά. Γι’ αυτό θέλω να κοπούν και τα επιδόματα ανεργίας. Το δικό μου δεν πηγαίνω καν να το πάρω, γιατί εγώ δεν είμαι για ζητιανιές, εγώ είμαι για ανώτερα.

Με σ’ ένα θα πάμε μπροστά, Κούλη μου, αφού η όπισθεν έχει μεγαλύτερη ισχύ. Βρισκόμαστε στην Αναγέννηση, οδεύουμε προς τον αυριανό Μεσαίωνα και αμέσως μετά θα μπούμε στην αρχαία εποχή, η Μακεδονία είναι ελληνική.

Αισιοδοξώ, (ψυκτι)Κούλη μου. Σε άκουσα να λες ότι θα μειωθούν οι φόροι μου όταν η ανάπτυξη με σ’ ένα πρωθυπουργό φτάσει στο 4%, δηλαδή πάνω και από την Κίνα, Κούλη, ξεκίνα.

Ο ΣΕΒ ζητά μείωση (ή και μη καταβολή) αποζημιώσεων για την απόλυση εργαζομένων. Από ποιον το ζητά; Φυσικά από τη δική σου σκιώδη κυβέρνηση, (χουντι)Κούλη μας, οπότε δεν ανακατευόμαστε εμείς, μη σε μπερδέψουμε. Εξάλλου δεν έχουμε σκοπό στην Ελλάδα του αύριο να είμαστε απολυμένοι, αλλά βιομήχανοι. Έχουμε σχέδια εμείς.

Χαίρομαι, Κούλη μου που τα στελέχη σου σταμάτησαν να βγαίνουν να διορθώνουν τις αιματηρές δηλώσεις σου, που κάποιοι χαρακτηρίζουν ως γκάφες. Τώρα οι δικοί σου βγαίνουν και ρωτάνε «Πού το είδατε γραμμένο αυτό;» Κανείς δε μπορεί να τους απαντήσεις, γιατί εσύ δεν τα γράφεις να μείνουν, τα λες και φεύγουν. Λόγια του αέρα του Σκάι. Όσες γκάφες και να κάνεις το μόνο που θα μείνει είναι ένα χαμόγελο στα χείλη των απλών ανθρώπων. Πρά(γ)ματι, οι γκάφες σου κάνουν το λαό ευτυχισμένο και τους αριστοκράτες δύστυχους. Είσαι, είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: