22/3/19

Άτακτα νέα 22/3

Όλες οι επόμενες εκλογές είναι δημοψηφίσματα με το ερώτημα: ολιγαρκής αφθονία ή πληθωρική λιτότητα;

Υποψήφιε Γλοβέρδο, όπως έγραφε και τραγουδούσε ο Τσιτσάνης, «Σερζέ Λατούς, / σερζέ Λατούς».
Το Συμβούλιο Επικρατείας δικαίωσε το υπουργείο Υγείας που διώχνει από τα νοσοκομεία τους πανάκριβους εργολάβους καθαρισμού, φύλαξης και εστίασης. Προχωρά σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Την ίδια την ίδια μέρα ο ΠΟΕΔΗΝ Γιαννακός βρήκε το υπουργείο και διαμαρτυρήθηκε. Αλλά ο Πολάκης έξω από την είσοδο του πήρε τη ντουντούκα και εξήγησε στους συγκεντρωθέντες τι συμβαίνει.

Επί του θέματος, παρακαλούνται οι γονείς των παιδιών δημοτικού της Σάμου να πηγαίνουν το βράδυ όταν σχολάνε τα προσφυγόπουλα και να σφουγγαρίζουν τις αίθουσες με χλωρίνη και λοιπά απολυμαντικά.  Τα σχολεία φροντίζουν όταν σχολάνε τα ελληνάκια το μεσημέρι ν’ απολυμαίνουν τις αίθουσες για να μην κολλάνε τα προσφυγόπουλα. Πάντως όποια παιδική ασθένεια πέρασα εγώ την είχα κολλήσει από Έλληνες συμμαθητές μου.

ΚΥΠΡΟΣ / Από πού βγαίνει το μιζανπλί; Από την μίζαν του Πουλή;
ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ


ΚΩΜΩΔΙΑ / Η Νοβάρτις έκανε έρευνα κι έβγαλε τον εαυτό της καθαρό.Το πιστεύουμε.


Όλα δείχνουν ότι την έρευνα για σκάνδαλα δεν πρέπει να την κάνουν εισαγγελείς, αλλά οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι. Αν εγώ έκλεψα ένα κατάστημα δεν είναι δουλειά κανενός αστυνομικού, εισαγγελέα ή ανακριτή δικαστικού, γιατί πολύ απλά αυτοί δεν ήταν παρόντες. Εγώ ήμουν και ξέρω, άρα εγώ θα κάνω την έρευνα, εγώ θα βγάλω λάδι τον εαυτό μου και κανείς άλλος, μην εκτιθέμεθα.

Όταν ο ηλίθιος λέει αυτεπάγγελτη δίωξη τι εννοεί; Ότι ο εισαγγελέας θα βλέπει τι ψηφίζουμε στη μυστική ψηφοφορία;
Μια και μιλάμε για έξυπνους.

Ιταλικό δίκαιο

ΤΙΜΗ ΜΑΣ

Η Σπυράκη μετά από καιρό πέρασε και από το Ευρωκοινοβούλιο για να καταγγείλει την ελληνική κυβέρνηση ότι κάνει διορισμούς στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης μέσω ΑΣΕΠ και χαλάει την παράδοση. Από το Μαξίμου για να τη βοηθήσουν έβγαλαν σημειώματα βουλευτών Θεσσαλονίκης που κατά καιρούς ζητούσαν διορισμούς δικών τους παιδιών πάσης ηλικίας.

Ο Κούλης θα λειτουργεί ως πρωθυπουργός. Μετονομάζει το κτήριο της Πειραιώς Μοσχάτου σε Μέγαρο Μαΐμου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κούλη ΣΕ ΤΣΙΠΡΑ
Με νόμους και συμβόλαια και με μεγάλα λόγια δε συντηρείται ο έρωτας και της καρδιάς η φλόγα. Άκου λοιπόν προσεχτικά χωρίς φωνές και σχόλια: Δεν είμαι υπουργός εγώ για να με απολύσεις και ούτε στο τηλέφωνο να θες να μου μιλήσεις. Αλλού είναι το σενάριο κι αλλού ο σκηνοθέτης, γι' αυτό σου καταλόγισα ζημιά εκ προ μελέτης. Δε σου πηγαίνει εσένανε για να κρατάς πιστόλι και δεν ταιριάζει δίπλα του όταν φοράς βραχιόλι. Αλλού είναι τ’ άστρα τ’ ουρανού κι αλλού οι αστρολόγοι. (Εγώ δεν είμαι υπουργός – 1996 / Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου / Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος / Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας)

Δράσε και κολύμπα

Δεν υπάρχουν σχόλια: