6/1/19

Η Νοβάρτις βγάζει κυβέρνηση

Ούτε χρεοκοπία της χώρας, ούτε μείωση συντάξεων, ούτε η συμφωνία Πρεσπών δείχνει ότι μπορεί να ρίξει την κυβέρνηση. Θα το κάνει η Νοβάρτις με το σκάνδαλό της. Θα ρίξει την σκιώδη κυβέρνηση του Κούλη.

ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΜΕ
Πολύ έξυπνος. Πριν φύγει κρυφά από το αεροδρόμιο της Αθήνας άδειασε το σπίτι του κι έστειλε με τέσσερα φορτηγά τα πάντα του στην Ισπανία. Αν έβγαινε στο Σύνταγμα κραυγάζοντας «Και για όσους δεν κατάλαβαν, την κοπανάω τώρα», θα τον παίρναν για βλάκα.

Από Ρο
Τώρα πού θα μένει με την οικογένειά του, αφού η οικοσκευή τους πήγε Μαδρίτη;

Φώφη, διώξε τώρα Λοβέρδο, Βενιζέλο και το φασιστοειδές (β)Λακωνίας και σε κάνουμε υπουργό Εθνικής Αμύνης στη θέση του Καμένου. Αυτή είναι η Best And Final Offer. (BAFO)

Αλέξη, χώσ’ τους όλους. 

Ο ΣΥΡΙΖΑς στην κυβέρνηση, όλοι οι άλλοι στην εξουσία. 

Όταν είχαμε εναλλαγές κυβερνήσεων μόνο ΠΑΣΟΚ και μόνο ΝΔ, ο καθένας έκλεβε και τον κάλυπτε ο άλλος την ώρα που έκλεβε ο ίδιος. Όταν κάνανε κυβέρνηση και οι δύο μαζί χάθηκε η μπάλα γιατί δεν κλέβει ο ΣΥΡΙΖΑς ώστε να έχει λόγους να τους καλύψει. Η κακομοίρα η Δικαιοσύνη ό,τι μπορεί κάνει, αλλά κοπήκανε και οι πολλές μίζες και τι ’ν’ ο κάβουρας τι ᾿ναι το ζουμί του. Πάνε και τα κότερα, τώρα μας φωτογραγφίζουν, οι οφσόρ είναι επίφοβες, η Ελβετία είναι μπάτε σκύλοι ελέγξτε, μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς οι μαύροι κλέφτες.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Οι ρόλοι των Αρτέμη Μάτσα, Δήμου Σταρένιου και λίγο του Σπύρου Καλογήρου φωνάζουν από τις ελληνικές ταινίες για την περίοδο της κατοχής: «Είμαστε αθώα θύματα της υπόθεσης. Μας πίεζε το ΕΑΜ να καταδώσουμε αντιστασιακούς για να το εκμεταλλευτούν πολιτικά αυτοί οι κομμουνιστοσυμμορίτες, που πίεζαν και τους Γερμανούς να σκοτώνουν κόσμο για τον ίδιο λόγο, τι να κάνουν οι κατακτηταί, πήραν το χρυσό και φύγαν και μας άφησαν στο έλεός τους.» Μήνυμα αγωνιστικής συμπαράστασης έστειλαν από τον Άλλο Κόσμο Τζέιμς Πάρις και Νίκος Φώσκολος.

Αδωνη Σα(λ)μαρά Λοβέρδο, αν μου εξασφαλίσετε ομαλή διαφυγή στην Ισπανία και μετά στην Κολομβία και για σιγουριά από την Ιντερπόλ θα πάω στην εισαγγελέα, θα σας δώσω και μετά θα πάω στον Σκάι και τα πάρω πίσω. Αλλά να έχω μαζί μου και την οικοσκευή μου και το ψυγειάκι μου και το πλυντήριό μου και τον φούρνο μικροκυμάτων και την τηλεόρασή μου, είμαι ξεφτίλας, αλλά τα θέλω, τα πονώ. Είπα να πάρω μαζί και το μεγάλο μπαλκόνι που βλέπει στην Αθήνα για να μη χάσω τις αναμνήσει μου από την πατρίδα, αλλά σκέφτομαι να φύγω βιαστικά και δεν προλαβαίνω να το κόψω φέτες να χωράει στα φορτηγά. 


ΑΔΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑ

ΠΡΟΤΑΣΗ
Να μη διωχθεί για τίποτα ο Γεωργιάδης, αρκεί να μας κάνει τη χάρη να μην ξαναβάλει υποψηφιότητα για τίποτα και να μην εμφανιστεί ποτέ ξανά σε τηλεοπτικό κανάλι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σας ευχαριστούμε πολύ που επιλέξατε τη Ryanair για το ταξίδι σας, ευχόμαστε να σας ξαναδούμε σύντομα και στην επόμενη πτήση να το φέρει ο καιρός και να σας ξεμπαζώσουμε στον προορισμό που αναγράφει το εισιτήριό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: