5/1/19

Χυμώδης ανωμοτί κατάθεση MoneyDakis στην ανακριτική τράπεζα

Στην ίδια τράπεζα κατέθεσε αγωγή ο Μανιαδάκης σε βάρος του πρώην προστατευόμενου μάρτυρα Γιάννη Αναστασίου.

Ας δούμε όμως την πρώτη του κατάθεση:
«Είμαι αθώος, κυρία ανακρίτρια, με ξέρετε, γνωρίζετε πού μένω και πού πηγαίνω διακοπές, από κάπου σας θυμάμαι κι εγώ.

»Το ότι με κάναν τσακωτό στο αεροδρόμιο έτοιμο να φύγω δεν σημαίνει ότι πήγα να γίνω Χριστοφοράκος, γιατί αυτός πήγε στη Γερμανία, εγώ πήγαινα Ισπανία.

»Δεν κατέδωσα εγώ τον κυρ-Αντώνη, τον κυρ-Λοβέρδο, τον κυρ-Άδωνη και τον Σαλμά. Αυτούς τους κατέδωσε ο Γιάννης Αναστασίου, ο οποίος κατέδωσε κι εμένα τον ίδιο, τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτός είναι ένοχος.

»Δεν ετοιμαζόμουν να το σκάσω στο εξωτερικό. Η οικοσκευή μου ήθελε να πάει Ισπανία, τη βοήθησα να μπει σε τέσσερα φορτηγά και είπα να την ακολουθήσω να δω αν περνάει καλά. Είπα να πάρω μαζί και όλη μου την οικογένεια, μέρες που ναι, μην τις περάσουμε χωριστά. Αργότερα θα πήγαινα Κολομβία, αλλά χωρίς την οικοσκευή μου, την οποία θα είχα σκοτώσει στη μαύρη αγορά της Μαδρίτης για καλύτερες τιμές. Με φάγαν δηλαδή οι μαυραγορίτες.

»Ήμουν στρατολογημένος από τη Νοβάρτις, για να πάρω ως Έλλην πολίτης κάτι παραπάνω από αυτή την πολυεθνική που έχει έδρα την Ελβετία και στα έδρανα της σχολής δημόσιας υγείας έχει τους αυριανούς χαράκτες της πολιτικής φαρμάκου της χώρας μας. Οι υπουργοί μας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ κάνουν ό,τι μπορούν ώστε να μείνει όσο περισσότερο χρήμα από πολυεθνικές στη χώρα μας, αφού με τους ΣΥΡΙΖΑίους φτάσαμε να μη δέχονται τα λεφτά μας ούτε οι οφσόρ μας που θα τα πήγαιναν σε ελβετικές τράπεζες. Γίναμε Γύφτοι διεθνώς.

»Μας κυνηγούν οι Αμερικάνοι, κυρία ανακρίτρια, επειδή είμαστε πατριώται και δίνουμε υψηλές τιμές στα φάρμακα των ευρωπαϊκών εταιρειών και όχι των αμερικανικών. Ήθελα για λόγους αγνούς να έχει η Νοβάρτις υψηλές τιμές στα φάρμακα που μας προμηθεύει γιατί είναι με την ομοιοπαθητική, δεν θέλω να παίρνουμε φάρμακα, λευτεριά στα χάπια και στα σιρόπια και τις ενέσεις, να ζήσουν τα έμπλαστρα και οι κρέμες. 

»Με τον ΕΟΦ και τον εκπρόσωπο της Τρόικας για την υγεία πράγματι αποφάσισα να μην πληρώνουν οι φαρμακευτικές εταιρεέις τα νοσοκομεία, με πρώτη τη Νοβάρτις, κανόνισα όμως συγχωνεύσεις νοσοκομείων, έτσι σε λιγότερα θα ήταν τσαμπατζούδες οι φαρμακευτικές. Εγώ το έκανα μη μου πάρει τη δόξα η Τρόικα. Μπορεί να το έκανα μετά από εντολή της, αλλά το έκαναν εγώ και ανάγκασα τους υπουργούς Υγείας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ να το εφαρμόσουν. Εγώ έσωσα τη δημόσια υγεία από τη Νοβάρτις, που αν τη βάζαμε να πληρώσει, αν αγοράζαμε τα φάρμακά της φτηνά θα νευρίαζε και ποιος ξέρει τι είχαμε να πάθουμε ως λαός, ως χώρα, ως έθνος, η Μακεδονία είναι ελληνική.

»Πράγματι  τα σκάνδαλα στο χώρο της Υγείας ζημίωσαν τη χώρα μας κατά 23 δισ. ευρώ και τα καταγγέλλω, δεν θέλω όμως, όπως πάντα, να την πληρώσει ο κανένας πρωθυπουργός και να τη γλυτώσουν τα ίδια τα σκάνδαλα και οι εταιρείες δημοσκοπήσεων. Τις κλεψιές τις ήξερα απ’ την καλή ως Αναστασίου. Τώρα που είμαι Μανιαδάκης δεν έχω ιδέα απ’ την ανάποδη.

»Είμαι αθώος, κυρία ανακρίτρια, είμαι άσχετος, είμαι το κορόιδο της τράπουλας, είμαι βαρετός, είμαι ακατάλληλος για παρέα, γι’ αυτό αφήστε με ήσυχο. Δεν είμαι εγώ, είμαι ο Άδωνης, είμαι ο Λοβέρδος, είμαι ο Βενιζέλος, είμαι ο Σαλμάς,, είμαι ο Βορίδης, είναι ο Some are us, είμαι το σύστημα, είμαι, ήμουν και θα είμαι ο ακόλουθος του χρήματος. Αυτό φταίει, τα λεφτά χαλάνε τον άνθρωπο που έγραφε ο Στίχοι:   Λεονάρδος Μπουρνέλης κι έλεγε ο Δημήτρης Ευσταθίου εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: