3/7/18

Ελληνισμικούρες

Γιατί ο Κούλης λέει πως δεν γνωρίζει τον Φρουζή; Έκανε μήπως κάτι κακό ο διευθύνων της Νοβάρτις; Τα 3 δισ. ζημιά για το δημόσιο είναι αίσθημα.

Το όνομα “Αφρική” προέρχεται από το “Αφροί Εκεί”;

Κι αν έχουν δίκιο οι Εγγλέζοι που φωνάζουν, “Η Μακ Εδονία ήταν είναι και θα είναι Σκοτσέζικη”;

Ποίον το έ(ν)τερον ήμισυ του Παγκάλου; Το πολύ παχύ;

Υπάρχει στάση εργασίας, σταθμός εργασίας υπάρχει; Στάση εργοδοσίας; Στάση ανεργίας;

Γιατί δεν υπήρχαν ούτε Κάτω, ούτε Παλιά Λιόσια;

Γιατί με το που έγινε το Νέο, το σκέτο Ψυχικό έγινε Παλαιό;

Σε Λέσβο, Χίο, Σάμο, Λέρο, Κώ, έχουμε πάγωμα ΦΠΑ. Στη Μύκονο έχουμε φάγωμα ΦΠΑ.

Φώφη, κυβέρνηση έχουμε, το ερώτημα είναι άλλο: έχουμε αντιπολίτευση;

Παιδιά, μνημόνια άλλα δεν ΄χουμε. Αν θέλετε πάλι Τρόικα ξαναψηφίστε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

-Καλέ ποιος;
-Καλέ τι;
Το αγγλικό πρωτάθλημα είναι πιθανότατα το καλύτερο όλων των εποχών παγκοσμίως, εγώ όμως απόψε είμαι με την Κολομβία. Στο αγγλικό πρωτάθλημα, άλλωστε, δεν παίζουν και πολλοί Άγγλοι.

Επιτέλους με το Μακεδονικό ασχοληθήκαμε και με υπουργούς Εξωτερικών και όχι Οικονομικών. Βαρέθηκξα ν' ασχολούμαι με δισεκατομμύρια.

Εγώ νομίζω ότι γράφω πολύ καλά, αλλά δεν νομίζω ότι οι επισκέπτες-αναγνώστες μου αισθάνονται την ανάγκη να στείλουν μήνυμα ή να διαδώσουν τις αναρτήσεις μου. Σε λίγο τα παρατάω.

Ο Χατζηδάκης νευρίασε με τον Μοσχοβισί που είπε ότι δεν υπάρχει τέταρτο μνημόνιο. Ο Μοσχοβισί παίρνει χάπια για να το ξεπεράσει αυτό που έπαθε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: