6/2/18

Τα θεία σκάνδαλα Novartis από την Αμερική

Το ελληνικό δημόσιο έχασε από το σκάνδαλο Νοβάρτις πάνω από 4 δισ. €, κανείς δε μπορεί να φανταστεί πόσα έχασαν οι -εκνευρισμένες- ΗΠΑ εξαιτίας κάποιων που κάποτε, κάπως κυβερνούσαν την Ελλάδα.

Δύο ένοικοι του Μαξίμου, Σαμαράς και Πικραμμένος και οι πρώην υπουργοί Στουρνάρας, Βενιζέλος, Αβραμόπουλος, Λυκουρέντζος, Κουτρουμάνης, Γεωργιάδης, Σαλμάς και Λοβέρδος.

Γιατί δεν είδα κανέναν να εκπλήσσεται από την γνωστοποίηση των ονομάτων όσων πολιτικών προσώπων (ίσως;) τα πήραν από τη Νοβάρτις; Πράγματι, μόνο οι ίδιοι οι φερόμενοι ως εμπλεκόμενοι εμφανίζονται έκπληκτοι πεσόντες απ' τα σύννεφα. Ας δούμε τις απαντήσεις τους σε ερώτημα που κανείς δεν τους απηύθυνε:

Σαμαράς: Ως πρωθυπουργός είχα ύψιστο υποχρεούμενο να βάλω τη Νοβάρτις να πληρώσει επειδή η Μακεδονία είναι ελληνική.
Πικραμμένος: Ούτε δυο μήνες δεν έμεινα (υπηρεσιακός) πρωθυπουργός και τα κατάφερα. Ποιος ικανότερος από εμένα;
Στουρνάρας: Εγώ πήρα τα χρήματα της Νοβάρτις για να ενισχύσω τη ρευστότητα στην αγορά με τα ψώνια που έκανε η γυναίκα μου.
Βενιζέλος: Εγώ αναθεώρησα το Σύνταγμα κι έθεσα το άρθρο περί ανευθυνότητας υπουργών που εμπλέκονται στα υποβρύχια, στη Νοβάρτις, αλλά και στη συναυλία των U2 στο πλαίσιο της Θεσσαλονίκης, πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης.
Αβραμόπουλος: Ως επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, με ενδιαφέρον παρακολουθώ τα όσα γίνονται στη χώρα σας. Διαψεύδω ότι ήμουν υπουργός Υγείας σας.
Λυκουρέντζος: Με την άνοδο τιμών των φαρμάκων της Νοβάρτις έχασαν χρήμα αμερικάνικες εταιρείες κι έβαλαν στόχο εμένα που δε με ξέρει ούτε η μάνα σου. Έξω τώρα οι Αμερικάνοι.
Κουτρουμάνης: Δείτε τι άρπαξαν άλλοι του ΠΑΣΟΚ και τότε θα συμπεράνετε ότι ουσιαστικά εγώ δεν άρπαξα τίποτα άξιο λόγου.
Γεωργιάδης: Τα λένε αυτά επειδή το συλλαλητήριο είχε πάνω από 1,5 εκατομμύριο κόσμο.
Σαλμάς: Εκτός από αναπληρωτής υπουργός Υγείας, ήμουν είμαι και θα είμαι γιατρός και δε μπορώ να επιφέρω ζημία στον κλάδο, δεν μπορώ να παρέχω τις υπηρεσίες μου δωρεάν. Από συνήθεια τα πήρα και τα έδωσα στη σύζυγό μου, γιατί εγώ δε μπορώ ν' αγγίζω προϊόντα δωροδοκίας και δωροληψίας και πάνω απ' όλα υγεία.
Λοβέρδος: Ζούμε στην (νεοφιλ)ελεύθερη αγορά και τα λεφτά κυκλοφορούν μόνα τους.
Κοσκωτάς: Είμαι ο μόνος στην παρέα που δεν έχει σχέση με τη Νοβάρτις.

Ας ρίξουμε μια ματιά τις πρώτες αντιδράσεις του λαού:
-Μέχρι πότε θα μας ταλαιπωρεί ο Σαμαράς;
-Πικραμμένος Σαμαράς;
-Όχι άλλο Βενιζέλο.
-Για ποιον ακριβώς λόγο ασχολείται με την πολιτική ο Λοβέρδος;
-Τα χάαααααπια μου!....

Δηλώσεις άλλων
Ο φερόμενος ως εν αναμονή πρωθυπουργός με το καλύτερο βιογραφικό στην Ελλάδα κύριος Κούλης δήλωσε: “Καταλάβατε τώρα γιατί το σκάνδαλο Ζήμενς είναι φραγκοδίφραγκα;”
ΒΟΥΛΗ: “Έχω πονοκέφαλο, πονόδοντο, πόνους περιόδου και πονάει όλο μου το σώμα”.
ΖΗΚΟΣ ΜΠΑΚΑΛΟΓΑΤΟΣ: “Α, τ' αβρωμόπουλοοοο!”
ΑΔΩΝΙΣ ΠΑΕΙ ΙΣΙΟΣ: “Θα σβήσουν τα φώτα στη Βουλή, θα πάει στο νοσοκομείο ο Πολάκης”.
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΤΑΧΑΟΥ: “Η Νοβάρτις είναι όργανο του Σατανά των Γυφτοσκοπιανών”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: