13/11/17

Η ΝΔ στη σκιά επανεκλογής Φώφης

Ο Κούλης δήλωσε ότι δεν αποκλείει συμμετοχή του στην επόμενη κυβέρνηση Φώφης.

Ερώτηση για την παρακάτω φωτογραφία κατέθεσε ο Κούλης στην Τράπεζα Πειραιώς.


Αίσχος! Ποτέ πια πλειστηριασμοί, γιατί φτωχαδάκι είμαι, ένα σπιτάκι έχω μόνο στ’ όνομά μου, πρώτη κατοικία, μισό εκατομμυριάκι κάνει και θα μου το πάρουνε για να πληρώσουνε τους κοπρίτες που είχα και κάνανε πως δουλεύανε και τα φέσια στους προμηθευτές μου.  Αυτοί είναι ικανοί να μου πάρουνε και τα οφσόρια μου και τ’ αμάξια που έχω γραμμένα εκεί και τα εξοχικά και το σκάφος και τις μοντέλες και τις τραγουδιάρες που έχω πρόχειρες.

Φυσικά και η υγιής επιχειρηματικότητα στηρίζει τον Κούλη, για να μην βγει η ΝΔ, γιατί τότε  ποιος ξέρει τι έχουν να πάθουν για χάρη των κρατικοδίαιτων κουμπάρων και συζύγων.

Δεν είναι από τη νύχτα του αγίου Βοθρολομαίου, αλλά από την επίθεση των Μαρεβολούκων.


Με τις άδειες σε Κουφοντίνες, δεν προκαλείται ενδιαφέρον επενδυτών,  προκαλείται το δημόσιο αίσθημα, επειδή ’μαστε λοιπόν αισθηματίες / γιατί να μπλέκουμε σε παλιοϊστορίες / αφού στο γκόσμο λιγοστές είν’ οι κυρίες / γιατί να είμαστε λοιπόν αισθηματίες.

Είδηση σοκ: 48ωρη άδεια από το γερμανικό στρατόπεδο, όπου κρατείται, πήρε ο Χριστοφοράκος. Τρόμος σκιάζει τα τηλεφωνικά κέντρα αντιπολιτευόμενων ηγετών και πλυντήρια ιδίας μάρκας συζύγων τους

Εμείς κονομήσαμε πλυντήριο Μιζόλα


Από Ρο

Το «απομυζώ» έχει σχέση με τη μυζήθρα ή με τη μίζα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: