10/6/11

Το χρέος των ηλιθίων

Που δανείζονταν και χρέωναν τη χώρα για να μπορούν πληρώνουν τους υπαλλήλους που οι ίδιοι διόριζαν για να επανεκλέγονται και να ξαναδανείζονται, να ξαναχρεώνουν τη χώρα, ώστε...

Δε θέλω να εκπληρώσουν ηλίθιοι κανένα χρέος τους να σώσουν τη χώρα.
Με το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα-πακέτο μέτρων έχουμε ισοπέδωση μισθών συντάξεων, εργασιακών δικαιωμάτων, προσλήψεων.

ΓΑΠ: Θα τα κάνουμε όλα ίσωμα, έτσι θα διαμορφώσουμε ένα αεροδρόμιο που θα το πουλήσουμε.
ΓΠΑΠακω/νου: Μπράβο, μπράβο, ωραία ιδέα.
(Παρακαλώ, όταν τους ακούτε να σας λένε τέτοια, συμφωνείτε μαζί τους και χαμογελάτε συγκαταβατικά)


Από μήνυμα που μου εστάλη έμαθα πως κάποιοι ζητούν να εκδοθεί η (γαμώ τους συμβολισμούς) ΕΑΜ: Ελληνική Ανταλλακτική Μονάδα. Δεν έβαλα τα γέλια γιατί φαντάστηκα να μπαίνει στο σπίτι μου μια μοιρολογίστρα που έκλαιγε για το θάντό μου. Όταν διατυπώνεις προτάσεις πιο ηλίθιες από εκείνες του Παπακωνσταντίνου και του ΓΑΠ ξεφτιλίζεις ακόμα και την αγανάκτηση των ανθρώπων που παλεύουν να σώσουν το σπίτι τους, τη δουλειά τους, την οικογένειά τους.

ΑΣ ΞΕΣΚΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ ΜΕ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ.
ΓΑΠ: «Εγώ βάζω και το σπίτι μου υποθήκη για να σώσω τη χώρα.»

Δεν είναι κακή ιδέα. Έτσι κι αλλιώς το σπίτι όπως και η πρωθυπουργία είναι κληρονομιά από τον παππού σου. Την πρωθυπουργία και υποθήκη να την βάλεις δεν θα καταφέρεις να πάρεις χρήμα.

Όσοι έχουν από δύο βίλλες και πάνω να δώσουν τη μία για τη σωτηρία της χώρας. Όσοι έχουν πολυτελή κατοικία δεν έχουν μόνο μία, αλλά έστω, όσοι δηλώνουν μόνο μία, ας δώσουν εφάπαξ 1 €κατομμύριο. Δε χάθηκε ο κόσμος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου