22/12/08

Πάρτι τονώνουν την αγορά

Για την τόνωση της αγοράς, έχουμε πάρτι και συνεστιάσεις
που διοργανώνουν πια όχι τα κλαμπ και οι ταβέρνες,
αλλά τα καταστήματα ρούχων και παπουτσιών.
Έτσι προσελκύουν μελλοντικούς πελάτες, που όσο να ’ναι,
όλο και μία ματιά θα ρίχνουν στο εμπόρευμα.
Οι μαγαχζάτορες δεν πουλάνε που δεν πουλάνε,
τι να τα κάνουνε τα μαγαζιά τους που δεν πατάει
πελάτης ούτε με ντουφέκι; Κάνουν εκδηλώσεις μπας και βγάλουν
και κάνα φράγκο.
Για τα πάρτι σύμφωνα με ανασφαλείς, λόγω του κομφούζιου των ημερών,
πληροφορίες μας, η συμμετοχή είναι μόλις 5 €.
Ο πελάτης φέρνει το ποτό του, αλλά προσφέρονται δωρεάν ξηροί καρποί,
χαρτοπετσέτες, πλαστικά ανακυκλώσιμα ποτηράκια και φτηνά παγάκια.
Για φρούτα, επειδή οι τιμές τους πήρανε την πάνω βόλτα στις λαϊκές αγορές,
οι παρτάκηδες βολεύονται με νεράντζια από τις κοντινές νεραντζιές
των πεζοδρομίων. Τα νεράντζια δεν τρώγονται, αλλά χρησιμοποιούνται
για χάπενινγκ. Τα πετάνε στα άθραυστα τζάμια,
έτσι για ξέσπασμα και χειροκρότημα από τους άλλους παρτάκηδες,
αλλά και από τους μαγαζάτορες, που αφού δε σπάει το χαίρονται,
μια και καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν τους αναλαμβάνει.
Δήλωση μαγαζάτορα: "Τι να σου πω, δικέ μου, κεσάτια στην αγορά,
έδιωξα όλους τους υπαλλήλους μου, μαζί και τη γυναίκα μου,
έχει και τα καλά της η υπόθεση. Αλλά μόνος μου το ανοίγω το μαγαζί
το πρωί και όλη μέρα μόνος μου εγώ και το ταμείο να κοιταζόμαστε
στα μάτια ποιος θα γελάσει πρώτος. Το ανοίγω όμως και το ταμείο,
όχι επειδή κάνω σεφτέ, αλλά έτσι, γιατί πρέπει να μπει κι αυτό στο χορό.
Θα έλεγε κάποιος πως νηστικό ταμειούδι δε χορεύει,
χορεύουν όμως οι μαγαζάτορες. Κάθε μέρα,
για να νοιώσουμε χαρά, εγώ και οι συνάδελφοί μου
από τα διπλανά μαγαζιά παίρνουμε αμπάριζα ένας-ένας
και μπαίνουμε σ’ όλα τα μαγαζιά παριστάνοντας τους πελάτες.
Μπαίνω σ’ έναν, του παίρνω τσάμπα ένα μπλουζάκι, ας πούμε,
μετά τον περιμένω να μου έρθει αυτός σαν πελάτης και να το πάρει πίσω.
Αλλά πλακωνόμαστε, ρε παιδί μου! Ο μαγαζάτορας το ’χει μέσα του
το βάσανο! Όταν κάνει τον πελάτη βγάζει το άχτι του στο συνάδελφό του
από τα τόσα που του κάνανε αυτουνού οι πελάτες. Όταν τους είχε".

4 σχόλια:

  1. To ρεβεγιόν των Χριστουγέννων έχει μενού γαλοπούλα με κάστανα και σταφίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραδοσιακό μενού των Ελλήνων για τις γιορτές είναι το χοιρινό. (Ένεκα χοιροσφάγια)

    Φέτιος στην Αθήνα η γεμιστή γαλοπούλα λέγεται μολότοφ με σταφίδες και κουκουνάρι.

    Στην Θεσσαλονίκη, κλασικά μπουγάτσα με σταφίδες και κουκουνάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

    ΑπάντησηΔιαγραφή