18/6/07

ΝΤΙΒΑΝΙ-ΕΛ.ΑΣ.

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Αν κι εγώ μεγαλώνοντας γινόμουν αυτό που μικρός αποκαλούσα «μπάτσος», με την χλεύη της κοινωνίας στ’ αυτιά μου, αν ντρεπόμουν να πω σε κάποιους τι δουλειά κάνω, με τους μισθούς πείνας και τα δανεικά δεξιά κι αριστερά, τότε κι εγώ τα ίδια θα έκανα σε τσαντάκηδες, αλλοδαπούς, αλλοδαπές, μαστούρια και φοιτητές.

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Είδα προχθές στον ύπνο μου την Κασσάνδρα να προβλέπει ότι οι εκλογές δε θα γίνουν το Σεπτέμβριο. Φυσικά δεν την πίστεψα, αυτή είναι η μοίρα της άλλωστε, να μην πιστεύει κανείς τις προφητείες της που όμως βγαίνουν πάντα αληθινές.

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Αισθάνομαι καλύτερα σήμερα. Δε φοβάμαι την ακυβερνησία μετά τις επόμενες εκλογές. Όχι πως την επιζητώ επειδή η κυβερνησία των υπουργών είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα. Δεν ανησυχώ διότι για να έχουμε ισχνή αυτοδυναμία και πεντακομματική Βουλή θα πρέπει μετά τις εκλογές να εισέλθουν εκεί και ο Συνασπισμός και ο ΛΑ.Ο.Σ.».

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Αν καταφέρει να επανεκλεγεί βουλευτής ο Βύρων Πολύδωρας και μάλιστα στο σφαγείο της Β΄ Αθηνών, θα θέσω την παραίτησή μου από ψηφοφόρος της ΝΔ στη διάθεση του Κώστα Καραμανλή. Αν, φυσικά, μου ζητηθεί από εκείνον να κάνω κάτι τέτοιο.

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Μήπως λέω βλακείες; Τι πα να πει “παραιτούμαι αν μου ζητηθεί”!... Αν είναι να παραιτηθώ, εγώ παίρνω την απόφαση, εγώ παραιτούμαι. Είναι δουλειά δική μου. Γιατί να μπλέκω κι άλλους στην υπόθεση; Μήπως για ν’ αποφύγω την παραίτηση;

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,
Είδα στον ύπνο μου χθες το μεσημέρι τη φιλόλογό μου της Τρίτης Γυμνασίου που είχα ερωτευθεί. Ήρθε επιτέλους στο κρεβάτι μου, αλλά με άρχισε στις βρισιές. Άχρηστο με ανέβαζε, άχρηστο με κατέβαζε. «Τι πα να πει “σε παραίτησαν”, ρε άχρηστε;» μου είπε. «Το “παρατείσθαι”, ρε, δεν εμφανίζεται στην ενεργητική φωνή. Ούτε κυριολεκτικά λοιπόν, αλλά ούτε και ουσιαστικά ισχύει κάτι τέτοιο. Αντί για το “Με παραίτησαν” πιο λεβέντικο είναι το “Με απέλυσαν” Αλλά πού να το περιμένω αυτό από σένα, στούρνε!»

ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ;

Μετά τιμής,

Βύρων Πολύδωρας.
(Βγαίνει από το «Δημήτρης Τσακαλίας»)

Δεν υπάρχουν σχόλια: