11/1/15

Μπάλα είναι δεν ψηφίζει

ΕΛΑΣ
Στην Ελλάδα επιτρέπουμε ελευθερία τύπου. Απόδειξη, τους φωτορεπόρτερ δέρνουμε, όχι σκιτσογράφους, δημοσιογράφους ή εκδότες.


ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΜΟΥ
Έτσι κι αλλιώς κανείς ποτέ δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει. Μόνο οι λαοί είναι πάντα έτοιμοι να κυβερνηθούν από κανέναν.
ΔΙΑΚΟΠΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ:
Ανατροπή. Η πιο απροκαλυπτική εκπομπή του Λας Μέγκας.

ΕΘΝΙΚΑ
Οι χρυσαυγίτερς ζητούν να εκδιωχθούν από τη χώρα μας ακόμα και οι νόμιμοι μετανάστες που μιλούν με καλύτερα ελληνικά από τους ίδιους. Χαρακτηριστικά επαναλαμβανόμενη δήλωσή τους: «Μας κλέβουν και τη γλώσσα».
Ο ΜΠΕΝΙ…
…είδε στον ύπνο του ν’ ανοίγει η κάλπη και από μέσα Φόβοι Γεννηματά. Κωστής Παλαμάς κι εμάς.
ΜΗ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ
Δε βγάζεις πρόεδρο Δημοκρατίας και σέρνεσαι σε κάλπες, πριν ανοίξει ο στόμας σου καίγεται πλοίο με Έλληνες επιβάτες, μετά πλακώνει ψοφόκρυο, ακολουθεί χτύπημα στη Γαλλία, εντωμεταξύ σ’ έχουν αδειάσει οι Ευρωπαίοι μνημόνιοι φίλοι, δε σου κάθεται κι η Δούνια, τι άλλο να σου τύχει;
ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΡΩΣ
Δε σε καταλαβαίνω, άνθρωπέ μου. Άμα ψηφίσω τη Δούνια θα μου κάτσει; Πού ξέρει ότι πράγματι την ψήφισα;
Ο ΓΑΠ…
…ασκεί έντονα σκληρή αυτοκριτική στην κυβέρνηση. Το ίδιο κάνει κι ο Σαμαράς: «Δεν ήθελα να συνεχίσει το καταστροφικό έργο της αυτή η κυβέρνηση, γι’ αυτό κατάφερα και τερμάτισα το βίο της με τη μέθοδο στρίβειν διά του προέδρου. Για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ. Ζητώ αυτοδυναμία να ασκήσω χωρίς εμπόδια το θεάρεστο έργο μου». Αυτό είδα στον ύπνο μου, γιατρέ μου… Γιατρέ μου; Είσαι εδώ;
-ακούγεται πυροβολισμός-
Γιατρέ μου, αυτοκτόνησες κι εσύ;
ΣΑΜΑΡΑΣ
Πιστεύουμε ότι είναι βιώσιμος ο τύμβος της Αμφίπολης.
ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤΑ
Γιατί λέμε «μαύρα κοράκια» και μαύροι πάνθηρες αφού δεν κυκλοφορούν σε άλλα χρώματα, με εξαίρεση ίσως τον ροζ πάνθηρα που δεν κυκλοφορεί γιατί είναι διαμάντι και κινούμενο σχέδιο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: