31/12/14

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

Από 14/11/2007 H συντρόφισσα Αλέκα έδωσε συνέντευξη τύπου και με τρέλανε, αφού έμαθα ότι σύμφωνα με το κόμμα:
1) Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα για να καλυτερεύσει η ζωή μας παρά μόνον όταν εγκαθιδρυθεί στη χώρα μας λαϊκή εξουσία.
2) Αντίδραση έμαθα είναι κάποια άρχουσα τάξη και κάποιος ξένος παράγοντας. Για ν’ αγωνιστώ όμως πρέπει να εξηγήσω στις επιρροές μου ποιοι είναι αυτοί οι κακοί. Πού συνεδριάζουν;

Πώς και ποιες συγκεκριμένες αποφάσεις βγάζουν; Αν συνεχίσω να τα λέω γενικώς κι αορίστως, εκθέτω μια φοβική συνωμοτική σκέψη επιπέδου Ακροδεξιάς και ξορκίζω νυχτερινούς εφιάλτες λες και κοιμάμαι όρθιος και τους βλέπω πάντα μπροστά μου.
3) Υπηρέτες του κεφαλαίου έμαθα γι’ άλλη μια φορά πως είναι μόνο ο Συνασπισμός και το ΠΑΣΟΚ. Ίσως και οι Αριστεριστές και οι Αντιεξουσιαστές που στις διαδηλώσεις μετά από επεισόδια κρύβονται στα μπλοκ του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
4) Ακολουθώντας όλα τα μέλη τη σωστή, καθαρή γραμμή έμαθα με λύπη μου ότι θέλοντας και μη υποστηρίζουμε τη Νέα Δημοκρατία, μιας και αποκλείεται κάθε συνεργασία με το Συνασπισμό και το ΠΑΣΟΚ, άρα δεν πρόκειται ποτέ να φύγει η Δεξιά από την κυβέρνηση.

Κάτι δεν μου αρέσει, αλλά τι να κάνω; Να μην κάνω παρέα με άλλους έξω από συντρόφους; Παρακαλώ τη συντρόφισσα Αλέκα να μου απαντήσει πριν με διαγράψει γι’ άλλη μια φορά, γιατί και μετά θα αισθάνομαι σύντροφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: