31/12/14

Φτου σας, ξελεφτερία για όλους εμάς

Η διαφορά μεταξύ υπηρεσίας και εξουσίας είναι ότι ο υπάλληλος υπηρεσίας δεν αποφασίζει. Όταν όμως ο υπάλληλος εξουσίας, μια ολόκληρη κυβέρνηση δε μπορεί να πάρει καμία απόφαση για λογαριασμό του λαού που (εμμέσως) την εξέλεξε, τότε τίνος υπάλληλος είναι και τίνος την εξουσία διαχειρίζεται; Την εξουσία του λαού την εκτελεί στον τοίχο.

Ο Βενιζέλος της ΔΗΠΑΡ (Δημοκρατική Παράταξη) κατηγορεί το Ποτάμι ότι είναι νέα ΔΗΜΑΡ. ΠΟΤΑΡ είναι ο Λυκούδης και ο Ψαριανός. ΠΟΤαμιάνοι ΑΡιστεροί ή ΠΟλίτικοι ΤΑΡαμάδες. 
Το 2015 μας μπαίνει με το αριστερό.

 Σύντροφε Κουτσούμπα, όποτε ξεκινήσεις την επανάσταση να με υπολογίζεις κι εμένα, ακόμα και μετά το θάνατό μου. Μέχρι τότε άσε με στις αστικές εκλογές που δεν έχουν σημασία να ψηφίζω τον Τσίπρα για να μη χάσω το σπίτι μου και να έχω δουλειά να πληρώνω τα κουπόνια που μου πουλάει η ΚΝΕ.

Για τον κακό μας τον καιρό φταίει ο ΣΥΡΙΖΑς.


Ποιος θα φανταζόταν ότι μέχρι τον 21ο αιώνα θα πλακώνονταν παπανδρεϊκοί με βενιζελικούς;

Από το πρωτοχρονιάτικο διάγγελμα Σαμαρα: Μια φάγαμε φόλα τον Δήμα, δυο το κωλοκάραβο της ΑΝΕΚ στην ασχετοσύνη του Βαρβιτσιώτη, τρία το κύμα ψύχους στη χώρα, αρχίζουν κι οι Ευρωπαίοι να λένε ότι ήταν υπερβολική η λιτότητα και τρομακτικό λάθος για την ανάπτυξη αυτή η πολιτική που εφαρμόσαμε, το μόνο που μας λείπει τώρα είναι καταστροφικές πυρκαγιές σε δάση χειμωνιάτικα και μια “Καλή χρονιά σου εύχομαι, Αντώνη“ από τον επίτιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: