25/2/14

Τα μάρμαρα ή την τιβί σου

Έξυπνο πουλί ο μπούφος. Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου πέταξε την ιδέα να μοιραστούμε μαζί τους τα κλεμμένα μάρμαρα του Παρθενώνα και να μη ζητήσουμε άλλα. Πώς πατσίζουμε όμως όταν μου δίνεις τα μισά απ’ όσα έχεις κλέψει ενώ εγώ δεν σου έχω κλέψει τίποτα δεν είπε. Που κι έτσι να ήταν γιατί ν’ ανταλλάξουμε μόνο τα μισά; Κατά το φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά; Εγώ θέλω να τα φυλάω για τα έχω όλα.

Ο φερόμενος ως αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού Πάνος Παναγιωτόπουλος όμως δεν κοιμάται. Φοβήθηκε ότι οι Βρετανοί έχουν σκοπό να διασκορπίσουν στους πέντε ανέμους της κοινοπολιτείας τους τα μάρμαρα γι’ αυτό ζητά να φτιαχτεί μία σχετική διεθνής αστυνομία, κατά την Ιντερπόλ, η Ακροπόλ. Αμέσως μετά ξύπνησα έφιδρος στρατιώτης και κατέβασα μισό μπουκάλι ουίσκι από την εταζέρα. Το άλλο μισό είχε πέσει χθες στο πάτωμα.

Το κλου ετούτης της βραδιάς είναι ξανά ο Κλούνι / τα μάρμαρα θα φέρει εδώ που κλέψανε οι Ούννοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: