23/6/14

Ο Αντωνάκης ξεσπαθώνει από Βρυξέλλες

Από 17 Σεπ 2013
«Προδόται και απάτριδες όσοι ισχυρίζονται ότι η αθάνατη Ελλάς δεν θ’ αντέξει νέα μέτρα. Η Ελλάς είναι ανεβασμένη. Ανέβασα την ανεργία, το χρέος και τη Χρυσή Αυγή. Μια που το ανέφερα, μην ξεχάσω να ρωτήσω τη Μενεγάκη για ποιο λόγο οι νεοναζιστές χτυπούν αντιεξουσιαστές, κομμουνιστές και μετανάστες.
Αυτοί δεν κυβερνούν. Αφού είναι εναντίον του συστήματος γιατί δεν χτυπάνε λίγο κι εμάς τους νεοδημοκράτες ή τους πρασινοφρουρούς του Βενιζέλου; Μόνο ο Κουτσούμπας με καταλαβαίνει. Λέει ότι για να σωθεί ο εργαζόμενος λαός πρέπει ν’ αποκαλυφθεί ο ρεφορμισμός του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή να είμαι εγώ και πάλι πρωθυπουργός. Στη δεύτερη θητεία μου θα κάνω κάτι συμβολικό για να ευχαριστήσω τον φίλο του τον Μελισσανίδη που μου έκανε τη χάρη να πάρει τσάμπα τον ΟΠΑΠ από εμένα και όχι από τα γερμανικά Μedia Μarkt. Θα κάνω κίτρινο το κόκκινο λιμάνι. Θα το πουλήσω στους Κινέζους. Έτσι κι αλλιώς ο Πειραιάς τελείωσε. Οργανισμός Λι(γ)μένος Πειραιώς. Λένε ότι πίνω ληγμένα επειδή επέτρεψα στα σούπερ-μάρκετ να τα πουλάνε στους πεινασμένους. Μα πρέπει να τα πουλάνε τα ληγμένα για να τονωθεί η αγορά. Αν τα πέταγαν θα τα έπαιρναν οι εξαθλιωμένοι τσάμπα από τους κάδους. Στο κάτω-κάτω τα ληγμένα είναι το πρόβλημα; Τι να πει κι ο Πάχτας που πίνει Καμμένα; Στην κατακλείδα μου να θυμίσω ότι η χώρα μας πάει καλά, αλλά δεν χρειάζεται εφησυχασμός. Η Βιοχάλκο κλείνει 10 εργοστάσια και μετακομίζει στο Βέλγιο. Μέχρι και οι επιχειρηματίες μας ξεπέφτουν σε μετανάστες. Για να ξεπεράσουν το μαρτύριο του νόστου όμως παίρνουν μαζί τους και τα κεφάλαιά τους για να τους θυμίζουν λίγο Ελλάδα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: