21/6/13

ΕΡΤε μου να πιω

Συναυλία συμπαράστασης στους εργαζόμενους της (ιδέας) ΕΡΤ. Όλα τα τραγούδια που έχουν στους στίχους τη λέξη «φέρτε» την παραλλάζουν.
  • Οι του παλαιού Χατζηδακικού Τρίτου προγράμματος φωνάζουν: «ΕΡΤε μου ένα μαντολίνο».
  • Ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος από τα βαριά ρεμπέτικα εκλιπαρεί: «Μάγισσες ΕΡΤε βότανα».
  • Η Πόλυ Πάνου οδύρεται: «ΕΡΤε μια κούπα με κρασί».
  • Και η συναυλία ξεκινά με την Άλκηστη Πορτοσάλτε: (στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης) «ΕΡΤε γιρλάντες, ΕΡΤε μου μπάντες, / φτάνει ο καλός μου κι έχουμε γιορτή, / ΕΡΤε μου δώρα απ' όλη τη χώρα, / έρχεται την αυγή / ΕΡΤε μπριλάντια, ΕΡΤε διαμάντια, / ΕΡΤε ασήμι, ΕΡΤε μου χρυσό, / ΕΡΤε μου ρούχα, τα όνειρα που 'χα / σήμερα θα ντυθώ / ΕΡΤε σημάδια, ΕΡΤε μου χάδια / α τον πλανέψω και να πλανευτώ, / ΕΡΤε μου χρόνους, πίκρες και πόνους / να τα σκορπίσω εγώ.
  • Ο Γονίδης από κοντά: «ΕΡΤε Φέρτε μου κι άλλο ένα ΕΡΤε μου κι άλλο ένα / τι να μου κάνει απόψε ένα μπουκάλι εμένα».
  • Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα της Ικαρίας καλούν το λαό σε αντίσταση: (Τους κλείνουν και το νοσοκομείο) «ΕΡΤε μας κρασί να πιούμε / και του χρόνου να σας πούμε». 
  • Ο Μπίνης τραγουδά Χιώτη: «Σύρτε και ΕΡΤε τον παπά να πω τα κρίματά μου, δεν θέλω άλλα φάρμακα κι άλλους γιατρούς κοντά μου». 
  • Ο Νταλάρας δεν θα έλειπε από τη συναυλία διακριτικά με ένα τραγούδι σε στίχους Πυθαγόρα από αυτά που τον καθιέρωσαν: «ΕΡΤε μου νερό να ξεδιψάσω / και μια πέτρα για να ξαποστάσω».
  • Ξανά ο Πυθαγόρας από τα τραγούδια της Χαρούλας του Μάνου Λοϊοζου: «ΕΡΤε μου ένα σέρτικο τσιγάρο / να φουμάρω, στο χάρο να δώσω ρουφηξιά. / ΕΡΤε μου κρασί για να ξεχάσω / πως μου βάλαν κι οι φίλοι μου καρφιά». 
  • Μην το παραχοντρύνουμε: «Όλο ούζο, ούζο, ούζο, το βαρέθηκα / ΕΡΤε μου ένα τσιγαράκι που τ’ ορέχτηκα / ΕΡΤε κι έν' ναργελεδάκι που τ’ ορέχτηκα»

Ο Κεδίκ πασάς Ογλού παρακολουθεί μέσω διαδικτύου τη συναυλία σε μαύρο χάλι τύπου μαύρο της ΕΡΤ. Τραγουδά απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ: «ΕΡΤε μου να πιω το ακριβότερο πιοτό / εγώ πληρώνω κανάλια που αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: