2/5/13

Πούλα-ούλα

Δεν πωλήθηκε ο ΟΠΑΠ, κληρώθηκε στον ΟΠΑΠΑτζή Μελισσανίδη. Εγώ ποντάρω στην ΕΥΔΑΠ, αλλά δεν είμαι τυχερός. Το φλουρί της βασιλόπιτας το βάζω στο κομμάτι μου μετά το κόψιμο. Μόνο το φλουρί της χυλόπιτας μου τυχαίνει. Πέρσι μου ’τυχε κι ένα φλουρί στο τσουρέκι του Πάσχα και μου 'σπασε ένα σφράγισμα. Κόβονται οι επιχορηγήσεις σε οργανισμούς συνδικαλιστικούς φορείς και κόμματα. Έτσι για να καλύψουν τα έξοδα ΔΙΣ-λειτουργίας τους:
  • Μετοχοποιείται η Βουλή.
  • Η κυβέρνηση πουλάει μέτρα για μεταξωτές κορδέλες.
  • Το ΚΚΕ πουλάει το 33% του Ριζοσπάστη και το 20% της Τυποεκδοτικής. Η Παπαρήγα διατίθεται προς ενοικίαση 30 ετών.
  • Το ΠΑΣΟΚ πουλάει το 51% του GAP σε πανεπιστήμιο των ΗΠΑ.
  • Η ΝΔ διαθέτει ως αντίκα σε πλειστηριασμό τον Mitsotakis-95.
  • Η ΓΣΕΕ πουλάει την εργατική τάξη.
  • Ο Κουβέλης δεν είναι πουλημένος γιατί κανείς δεν τον αγοράζει.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ πουλάει το Μνημόνιο.
  • Οι Χρυσαυγουλάδες και ο Σκάι πουλάνε ιστορία και φιλανθρωπία σε οικογενειακό πακέτο.
  • Ο Καμένος πουλάει εθνική τρέλα.
  • Ο Λομβαρδός δεν πουλάει με τίποτα.
  • Ο ΑΛΛΟΣ πρωθυπουργός πουλάει τσάμπα μαγκιά.
  • Οι μαγαζάτορες δεν κατάφεραν να πουλήσουν ούτε στις εκπτώσεις, ούτε τις εκπτώσεις τιμών και υπολήψεων.
Συμπέρασμα: Δεν τονώθηκε η αγορά. Μόνο η πώληση.
Πρόταση: Να ανοίγει το μέγαρο Μαξίμου και τις Κυριακές για να τονωθεί η αγορά δημοσίων οργανισμών.

Δηλαδή πουλάνε την Ελλάδα επειδή πρόβλεψαν σωστά ότι θα πέσει η αξία της ή η δική τους αξία πέφτει;

Κύριε Αλαβάνε,
Το 2002 με δραχμές αγοράσαμε ευρώ. Τώρα με τι θ’ αγοράσουμε δραχμή;

Δεν υπάρχουν σχόλια: