4/2/13

Mega Culpa

ΟΙ ΤΡΟΪΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ αρχηγοί πονοκεφαλιάζουν πώς θα περάσουν την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική που εξαθλιώνει και ταυτόχρονα να φαίνονται φιλολαϊκοί με αντιπολιτευτικές κορώνες. Ο πονοκέφαλος όμως περνάει γιατί τον χώνουν αλλού.

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ακόμα δεν φαλίρισε. Οι ιδιοκτήτες του αν και όπως δηλώνουν δραστηριοποιούνται σε συνθήκες χρεοκοπίας το κρατάνε το δαπανηρό κανάλι. Μη ρωτήσει κανείς γιατί.
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤά: Αφού έχουμε εφημερίδα των συντακτών γιατί να μην έχουμε και ραδιόφωνο ή κανάλι των απλήρωτων παραγωγών;
Ο ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ Κιμούλης φέρεται ως μέλος της οργάνωσης «Πυρήνες της απληρωσιάς». Διώκεται ποινικά για την υποκριτική του, δυστυχώς όμως όχι απέναντι στο κοινό και τους σπουδαστές της σχολής του, αλλά απέναντι στο ΙΚΑ. Η εφορία περιμένει τη σειρά της δίπλα στη σκηνοθετική του αντίληψη.
ΔΡΆΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ σαν αυτή όπου φέρονται ν’ ανήκουν οι συλληφθέντες δεν καλυτερεύει τη ζωή μου. Ούτε με τρομοκρατούν όμως. Εμένα με τρομάζει το γραμματοκιβώτιο με τους λογαριασμούς και τα τηλέφωνά μου απ’ όπου μου ζητάνε λεφτά οι τράπεζες. Δεν μ’ ενοχλεί κάποιος που κλέβει τράπεζες. Μ’ ενοχλούν οι τράπεζες που με κλέβουν. Θα προτιμούσα βέβαια να μάθω για κάποιον που μπήκε στο υπουργείο Οικονομικών κι έκλεψε στοιχεία για ευνοϊκή μεταχείριση κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών φίλων υπουργών και πρωθυπουργών. Με τρομοκρατεί η ιδέα ότι αυτά γίνονται και σήμερα μυστικά.
ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ και η ιδέα ότι εκεί που περπατάω μπορεί να με πλακώσουν οι προστατευόμενοι της αστυνομίας επειδή τα ρούχα μου παλιώσανε τόσο που σε συνδυασμό με το ότι είμαι μελαχρινός φαίνομαι σαν Πακιστανός. Άρα τρομοκρατία μπορεί ν' ασκήσει μόνο η εξουσία.
ΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ δέρνουν συλληφθέντες ως τρομοκράτες γιατί αύριο να μη δείρουν κι εσένα που οδηγούσες χωρίς κράνος; Επειδή είσαι όμορφος; Μετά το στραπατσάρισμα της μούρης σου δεν θα είσαι πια.
Ο Δ-Ένδειας δήλωσε ότι η Αστυνομία χρησιμοποίησε Photoshop για να διορθώσει τις στραπατσαρισμένες φάτσες των συλληφθέντων ώστε ο απλός πολίτης-πληροφοριοδότης να τους αναγνωρίσει. Λάθος. Για ν’ αναγνωρίσω εγώ έναν συλληφθέντα πρέπει να είναι η μούρη του κρέας. Αλλιώς δεν πιστεύω ότι τον έπιασαν.
ΑΥΤΟΓΚΩΛ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ: (Το βάζουν στο γκώλο τους) Εκεί που έχουν μια επιτυχία με τη σύλληψη τους πλακώνουν στο ξύλο ανυπεράσπιστους και κάνουν την κοινωνία να τους συμπαθεί. της Ηπειρωτικής Ελλάδας ετοιμάζονται να κλείσουν εθνικές οδούς, κάτι που αποκλείει τη μεταφορά προϊόντων τους.
ΑΓΡΟΤΕΣ της Κρητικής Ελλάδας ανοίγουν λιμάνια για να προωθήσουν προϊόντα τους.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ σε διόδια μοιράζουν προϊόντα τους. Οι οδηγοί που τα δέχονται τα δίνουν στους υπαλλήλους των διοδίων για να τους αφήσουν να περάσουν.
ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΠΙΤΙ μου το παίρνει η εφορία, το άλλο μισό το παίρνει η τράπεζα και στο τρίτο μισό μένω εγώ. Στο υπόλοιπο είναι στοιβαγμένοι οι λογαριασμοί.
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ: Ελληνικό του Αγίου Κοσμά ανήμερα. Φιλέτο 6.264 στρεμμάτων, όχι για 26 δισ. που αποτιμάται σύμφωνα με τα αντικειμενικές αξίες των γειτονικών δήμων, ούτε για 5 δισ. που υπολογίζαμε και υποσχόμαστε. Το φιλέτο το δίνουμε μόνο 500 εκατομμυριάκια επειδή είμαστε καλοί άθρωπες. Το Δημόσιο θα φορτωθεί και το κόστος των έργων υποδομής, που θα φτάσουν τα 2,5 δισ. ευρώ, ενώ ο επενδυτής δεν δεσμεύεται για την υλοποίηση των σχεδίων, επομένως και του πάρκου. Είμαστε υπηρέτες του έθνους και δε γουστάρουμε το αφεντικό μας.
Θέλω να βοηθήσω το μνημόνιο, δυστυχώς όμως δεν μπορώ άλλο, γιατί δεν έχω ούτε δουλειά, ούτε χρήματα, ούτε προοπτική. Φυσικά εγώ φταίω και γι’ αυτά. Στενοχωριέμαι που η γυναίκα μου με την κόρη μου κάνουν βίζιτες και ο γιος μου καθαρίζει τζάμια στα φανάρια και τον πλακώνουν στο ξύλο χρυσαυγίτες. Αυτά όμως δεν είναι τα χειρότερα. Δεν έχω κανένα μέλλον, αλλά δε μ’ ενοχλεί τόσο, αφού για τα λεφτά που σπατάλησαν ή έφαγαν άλλοι εγώ φταίω. Λυπάμαι που η χώρα μου είναι υπό κατοχή. Αυτό που δεν αντέχω όμως είναι που αδυνατώ να βοηθήσω το μνημόνιο. Και δεν το γράφω με αρχικό «μι» κεφαλαίο, γιατί δεν το θεωρώ τόσο φοβερό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: