29/1/13

Κουρεμένο μισθολόγιο

Ο αμετανόητος πραξικοπηματίας Ντερτιλής πέθανε ήσυχος. Η επιστράτευση ζει.
Για σιγουριά να επιστρατεύσουμε και τους επιβάτες.

Ημιανάς: Δεν έχω δουλειά, δεν έχω λεφτά, δεν έχω μέλλον, αλλά δε θέλω να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί είναι κακοντυμένοι.

Προσοχή: Δεν μου αρέσει η πολυγλωσσία της κυβέρνησης. Ο Στυλιανίδης καταδικάζει την τροπολογία για τη μη φορολόγηση κότερων την οποία είχε ψηφίσει το προηγούμενο βράδυ. Ο καλοντυμένος Κουβέλης βγαίνει και καρφώνει τις διαφωνίες μου με την κυβέρνηση που στηρίζει, δε μιλάει όμως για όσα συμφωνεί. Ο Βενιζέλος υποστηρίζει όσες κυβερνητικές πράξεις για τις οποίες το ΠΑΣΟΚ είχε προτείνει να κάνει το αντίθετο.

Επί σκοπόν: Ακόμα και η… Ινδία έβγαλε λεφτά από τη δικιά της λίστα Λαγκάρντ. Ο Κεδίκογλου θα τους πει σκατόγυφτους και κακοντυμένους.

Πυρ: Ανταλλαγή κιλών Βενιζέλου-ΣΥΡΙΖΑ

Πέλεκυς 2: Ληστεία στο σπίτι της Λιάνας Κανέλλη στην Εκάλη. Της έκλεψαν 34 γάτες.

Από τα ΜΕΑ Κούλπα και τα ΜΑΤ Κούλπα, στα Νέα Κούλπα. Και η Μενεγάκη απορεί: «Κύριε Τόμσεν, γιατί αν δεν παταχθεί η φοροδιαφυγή να μειωθούν μισθοί και συντάξεις φτωχών που δεν φοροδιαφεύγουν και να μην μειωθούν τα κέρδη των φοροφυγάδων;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: