1/11/12

Επιστολή Έλληνος πατρός

Παιδιά μου, σας έφερα στον κόσμο μέσα σε μια μικρή χώρα με μεγάλες ευκαιρίες. Υπάρχουν άπειροι τρόποι να τα καταφέρετε, αλλά ίσως δεν τους βλέπετε με την πρώτη ματιά. Προσέξτε καλά κάποιους που θα σας αναφέρω, για να μην έχετε τη μοίρα τη δικιά μου, που δεν τα είδα όταν έπρεπε και τώρα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο. (Του γείτονα, μη χαλάσω το δικό μας)

Ο πιο εύκολος τρόπος να ξεφύγετε από τη φτώχεια είναι ν’ ασχοληθείτε με την πολιτική ελέω Θεού.

Αν θέλετε να αφιερωθείτε στο Θεό, να το κάνετε επί πληρωμή. Ασχολούμενοι με το εμπόριο μην ξεχνάτε πως οι τιμές προϊόντων δεν έχουν σχέση με την αγορά. Μόνο η αύξησή τους.

Γιε μου, για να δέσεις ως επιχειρηματίας αρκεί να αγοράσεις με λεφτά άλλων μια ποδοσφαιρική ομάδα που δεν είναι ανάγκη να παίζει μπάλα, αρκεί να παίζει στοίχημα.

Κόρη μου, για να κάνεις καλό γάμο πάτα από κρεβάτι σε κρεβάτι, μέχρι να πάρεις εκπομπή στην τηλεόραση για να σε δει ο καλός γαμπρός και να σε καπαρώσει.

Αν θέλετε να γίνετε δημοσιογράφοι, μην ξεχνάτε ότι μόνη σας πετυχημένη δουλειά θα είναι να ενημερώνετε το κοινό σας για το τι θέλει το αφεντικό σας προκειμένου να γίνει πιο πλούσιο. (Τα φτωχά αφεντικά είναι για τους αφελείς)

Αν θέλετε να γίνετε κατασκευαστές κτηρίων, μην ξεχνάτε πως δεν χρειάζεται να χτίσετε σε καμένο δάσος. Και μόνο δημόσια περιουσία να είναι, αρκεί.

Αν θέλετε να γίνετε δικαστές μη μπλέξετε ποτέ στη δουλειά σας τη Δικαιοσύνη.

Γιε μου, αν θες να γίνεις στρατιωτικός θυμήσου πως το στράτευμα χρειάζεται μόνο στην εμπορία όπλων.

Κόρη μου, αν γίνεις πρωταθλήτρια θα κάνεις περιουσία, αλλά θα σε φωνάζω ‘‘γιε μου’’.

Όπως και να τα φέρει η ζωή σ’ αυτή τη χώρα και πλύστρες να γίνετε δεν είναι ντροπή. Αρκεί το πλυντήριό σας να ξεπλένει χρήμα.

Τέλος, να ξέρετε ότι θα πετύχετε ακόμα κι αν γίνετε τίμιοι, συνεπείς, ακόμα και αριστεροί. Αρκεί να μην κρατήσει πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: