31/10/12

Άσε την απόδειξη και τρέχα

Με την τρελή χαρά στη μούρη τους κάποιοι ηλίθιοι του υπουργείου Οικονομικών μας πλάσαραν σαν μέτρο πάταξης της φοροδιαφυγής την απλή μαλακία: «Αν δεν σας δώσουν απόδειξη στο εστιατόριο να σηκωθείτε να φύγετε χωρίς να πληρώσετε».

Ήθελα να έβλεπα αυτούς που το πρότειναν και επειδή μάλλον είναι τύποι που τρώνε και πίνουν σε κυριλέ μαγαζιά που δίνουν απόδειξη, να πάνε να το κάνουν οι ίδιοι αυτό που προτείνουν στους άλλους να κάνουν. Αν δουν ότι δεν τους φέρνει ο μαγαζάτορας νόμιμη απόδειξη ας απολαύσουν:
  • Να πάνε να φύγουν χωρίς να πληρώσουν και να τους την πέσουν 3-4 μπράβοι. 
  • Να πάνε να φύγουν και να τους κυνηγάει ο μαγαζάτορας με μια φρέσκια απόδειξη στο χέρι φωνάζοντας: «Αστυνομία, πιάστε τους, φεύγουν χωρίς να πάρουν την απόδειξη για να μην πληρώσουν». 
  • Να δω τι θα απαντήσουν στον φτωχοδιάβολο που θα τους πει: «Μεγάλε κι εσύ το ίδιο κόλπο κάνεις και δεν πληρώνεις; Κρύβεις την απόδειξη, φωνάζεις ότι δεν σου κόβουν και γίνεσαι Λούης;»
-Μπαμπά, γιατί στο μαγαζί δε μας έκοβαν απόδειξη;
-Σκάσε και τρέχα.
  • Να τους πω κι εγώ την αλήθεια, ότι μου ’ρχεται να σηκωθώ να φύγω όχι αν δεν μου φέρουν, αλλά αμέσως μόλις μου φέρουν την απόδειξη και δω τη λυπητερή από κοντά.
Αυτουνού που έφυγε χωρίς να πληρώσει του καθυστερούσαν την απόδειξη γιατί τους τελείωσε, δεν τους έφτανε, το χαρτί να την εκτυπώσουν.






Αυτός πήρε την απόδειξη που ήθελε για ό,τι λέει ότι κάνει και δεν το κάνει και για ό,τι κάνει αλλά δεν το λέει. 






Εγώ σας το έλεγα: κανείς δεν κόβει απόδειξη και οι πελάτες τρέχουν να φύγουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: