10/9/12

Νυν απολύεις τον πούλον σου, Κύριε


ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ
Δεν άντεχε η ψυχή μου, κύριε πρόεδρα, δεν άντεχα ούτε εγώ τον πόνο να μολογήσω στην κοινωνία πως πέθανε η γιαγιά μου. Γι’ αυτό την άφησα αδήλωτη Τη σύνταξή της την έπαιρνα για να την τιμήσω.
ΔΙΚΑΣΤΗΣ
Και μακαρίτισσα τη γυναίκα σου γιατί δεν τη δήλωσες;
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ
Ήταν δημόσιος υπάλληλος, κύριε πρόεδρε. Πού να μπλέκω στη γραφειοκρατία!.... Και ποιος στην υπηρεσία της θα με πίστευε ότι πέθανε; Μήπως τη γνώριζε κανείς; Άσε που θα μου έβγαινε η βρώμα ότι τη σκότωσα για να μην χαλάει το μισθό της σε ψώνια η πουτάνα. Τι μου θυμίζεις τώρα, κύριε πρόεδρα!...
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤά
«Αν αναγκαστεί να σώσει την Ελλάδα ο Ερντογάν θα στήσουμε πανηγύρι ή τίποτ’ άλλο;»
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΞΑΝΑΡΩΤά
Τα κυβερνητικά μέτρα παίρνουν επιμήκυνση; Και πού τη βάζουν;
ΡΗΤΟΡΙΚΗ
Αντί να πουν «Ρίξε το μισθό των κακομοίρηδων Ελλήνων στα Τάρταρα», λένε «Μείωση του φόρου απασχόλησης στις χώρες της ΕΕ που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα»;
ΓΛΩΣΣΑ
Την επιτροπή, την κομισιόν των γαλλόφωνων, τη γράφουν κομίτι τα’ αγγλικά λεξικά και τη θεωρούν κομήτη τα ελληνικά αστέρια της πολιτικής.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Με τέτοιους κυβερνήτες που κονομήσαμε ο Έλληνας είναι του κλώτσου στην Ευρώπη και του μπάτσου στη χώρα του.
Η ΜΑΓΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ
Οι μετανάστες στην πόρτα μου με κάνουν να αισθάνομαι άρχοντας.
ΟΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗ
Οι πολιτικοί προϊστάμενοι της εφορίας βρήκαν μυαλό στις ΗΠΑ. Είδαν ότι εκεί δεν μετράει τι δηλώσεις ότι κονόμησες, αλλά πόσα ξοδεύεις. Πράγματι, πού στο διάολο βρήκες 500 χιλιάρικα έξοδα με δήλωση 11 χιλιάρικα; Μη μιλήσουμε για τις αγορές σπιτιών, αυτοκινήτων και γκόμενων.
ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
Από το «Παραλάβαμε Χάος» περνάμε στο «παραλάβαμε Πένθος»
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΞΑΝΑΜΑΝΑΡΩΤά
«Ο Έλληνας νοσταλγεί το μέλλον που του λείπει;»
ΔΙΔΑΓΜΑ
Με ξενερωσες. Μην ξενερωτάς.

-Γιατί παίρνουν αντιλαϊκά μέτρα; Τι έγινε με τα Ζάππεια του Σαμαρά;
-Αποδείχτηκε ότι το Ζάππειο είναι εκθεσιακός χώρος και μπορεί εκεί καθένας να εκτίθεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: