6/8/12

ΠΟΙΟΣ ΔΕΟΣ;


Αναρτήθηκε 26/10/07
-Είδες η ΔΕΗ;
-Ποιοι Δεοί; Ποιος είναι ο Δεός; Αυτός στον οποίο θα ΔΕΗθούμε για να πάρουμε κάνα φράγκο παραπάνω, μπας και πληρώσουμε τα δάνειά μας;

Ρε αδέρφια, εγώ όταν κάποτε είχα επιχείρηση και υπαλλήλους, με πρώτο τον εαυτό μου, μου έδινα τον πιο χαμηλό, το βασικό μισθό, γιατί ως υπάλληλος πλήρωνα περισσότερα στην εφορία απ’ ό,τι η επιχείρηση. (Ως εργοδότης, δηλαδή) Άρα σωστά φρόντιζα να μένουν περισσότερα χρήματα στην επιχείρηση. Στο κάτω-κάτω αφεντικό ήμουν και ως κύριος του σώματός μου, σωστά έκανα ό,τι γούσταρα με τα εργασιακά του εαυτού μου.

Τώρα με τους ΔΕούς τι γίνεται; Δικιά τους είναι η Ανώνυμη Εταιρεία και κανονίζουν όπως γουστάρουν τις δικές τους αποδοχές; Τα λεφτά που κονομάνε από πού έρχονται; Δε βγαίνουν απ’ ευθείας από τον καθένα μας; Και από φόρους, αλλά και από τέλη, άρα μπορούμε να τους τη βγούμε. Και ποιος φταίει που τους κάνει αδηφάγους; Ποιος μαλάκας θεσμοθέτησε ότι μπορούν να κανονίσουν την κονόμα τους από τη δικιά μου τσέπη; Δεν πάμε στο Διάολο, λέω εγώ;

2 σχόλια:

Ρα-τα-τα-πλαν είπε...

Δεν μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου

Dimitris Tsakalias είπε...

Δε μιλάνε για ρεύμα στο σπίτι του ΔΕΗμένου από χέρι. (Καμμένου)