15/7/12

Το τραγούδι του 2022

Αφιερωμένο εξ-αιρετικά στον Αντώνη Σαμαρά μετά από δέκα χρόνια

Ο άνθρωπός μου
Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης
Πρώτη εκτέλεση: Σοφία Βέμπο


Χρόνια και χρόνια / με κυβερνάει
κι ούτ’ ένα μέτρο / δεν μου περνάει
γιατί;
Δουλειά δεν έχω / μόνο μιζέρια
χειμώνες τώρα / και καλοκαίρια
γιατί;
Και με αρμέγει / σ’ άλλους τα σκάει
και μου τα παίρνει / και με χτυπάει
γιατί;

Μα τον ψηφίζω / κι είναι το φως μου
γιατί είναι βλέπεις / ο άνθρωπός μου
 
Δεν είναι γόης / δεν είναι ωραίος
με κολυμπάει / μέσα στο χρέος
γιατί;
άπατο θράσος / μονάχα έχει
που όταν τον φτύνω / λέει πως βρέχει
γιατί;
Τη Γερμανίδα / την προσκυνάει
κι όλο σε μένα / μετά ξεσπάει
γιατί;

Όλο του φταίω / και μου τα χώνει
και για τη φτώχεια / δε μ’ αθωώνει
γιατί;
Μονάχα φόρους / μου 'χει χαρίσει
ποτέ δεν μου ΄χει / γλυκομιλήσει
γιατί;
Το ένσημό μου / μ’ έχει ξεχάσει
κι ο έρωτάς του / μ΄ έχει γεράσει
γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: