18/7/24

Ενεργειόδενδρα

Τρισδιάστατη ζωγραφική σύνθεση σε κουτί γλυκών με ακρυλικά χρώματα
Φυσικά και υπάρχουν λεφτόδενδρα. Φυτρώνουν στα διυλιστήρια και τα φύλλα τους γεμίζουν την τηλεοπτική ατμόσφαιρα των ιδιοκτητών τους με ηλεκτρικό ρεύμα.

Το 112 μας προειδοποιεί να κάτσουμε τον Αύγουστο σπίτια μας, γιατί ακρίβυναν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Για αεροπορικά εισιτήρια μιλάνε οι αρχάγγελοι, τα Χερουβείμ και τα Σεραφείμ.

Γιατί έχω αυτοκίνητο; Για να πηγαίνω εκεί που με πηγαίνει άνετα και το Μετρό ή για να κάνω στις εθνικές οδούς διοδιότσαρκα; Στο περίπτερο και στο καφενείο πηγαίνω με τα πόδια μη με βρει κάνα έμφραγμα με όσα συμβαίνουν. Άρα αυτοκίνητο έχω για να βγάλω γκόμενα. Όχι να τη βγάλω έξω, γιατί δεν έχω λεφτά. Δεν είμαι τσογκούνης, μανδάμ, φτωχός είμαι.

Ξυπνάω το πρωί πριν τον καύσωνα και βλέπω να φυσάει δροσιστικό αεράκι. Χαίρομαι μέχρι ν’ ακούσω τα πρώτα πυροσβεστικά ελικόπτερα.

Ως γνωστόν για να γίνεις πλούσιος πρέπει να είσαι έξυπνος εσύ ή ο μπαμπάς σου. Βέβαια οι κακές γλώσσες λένε ότι εκτός από τον πλούτο κληρονομείται και η φτώχεια. Και η εξυπνάδα κληρονομείται, αλλά δεν φέρνει πάντα λεφτά. Ρώτα στο σύλλογο Ελλήνων κι Ελληνίδων με υψηλό άι κιου.

ΓΛΩΣΣΑ / Βουλώστε το κι εσύ κι ο ουστ της καθέτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου