16/11/23

Ω τέμπορα, ω Τέμπη

Εμείς δεν καταφέραμε να βάλουμε την Αστυνομία στο πανεπιστήμιο, οι Ισραηλινοί καταφέρνουν και βάζουν το Στρατό στα νοσοκομεία. Κι όλα αυτά για μία γάζα.

Δείγμα αστυνομικής ευφυΐας και λεβεντιάς: το όργανον μαθαίνει από την τηλεόραση ότι στη μαμά Αμερική οι συνάδελφοί τους έχουν το χόμπι να σκοτώνουν για πλάκα μαύρους συμπολίτες τους και οι περισσότεροι δεν παθαίνουν τίποτα. Εδώ μαύροι είναι οι Ρομάδες.

ΜΑΡΤΥΡΙΑ / Είμαι αστυνομικός και απολαμβάνω το επάγγελμά μου, την αποστολή μου να προστατεύω την κοινωνία. Δεν κουράζομαι και δε βαριέμαι ποτέ. Σε στιγμές απραξίας σηκώνομαι να σκοτώσω έναν Γύφτο να περνάει η ώρα μου δημιουργικά. Αν με στείλουν και σε δικαστήριο θα γίνω φίρμα στο χώρο μου. Φυσικά στο τέλος θα μετανιώσω ειλικρινά και θα πάω και στον Παράδεισο.

Μικρομεσαίοι, μην ανησυχείτε. Δεν ψηφίζουμε φορολογικό νόμο για να σας μαδήσουμε, αλλά για να σας απαλλάξουμε από τις επιχειρήσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: