2/2/23

Γιατρέ μου

Για μεγαλύτερη εγκυρότητα τις δημοσκοπήσεις αναλαμβάνει η ΕΥΠ και το ερώτημα που κυριαρχεί στο ΠΑΣΟΚ είναι αν μπορούμε να συνεργαστούμε με μια σοβαρή ΝΔ. Γιατί γελάς, γιατρέ μου;

Γιατρέ μου, σχεδόν τέσσερα χρόνια πληρώνουμε τέλος Μητσοτάκη. Πάμε για το ανάποδο. Μητσοτάκης τέλος.

Η φερόμενη ως υπουργός Πολιτισμού και ως αρχαιολόγος, γιατρέ μου, η συντρόφισσα ΤσιμεΝΔώνη του Σημίτη αναβάθμισε το απολυτήριο Λυκείου το έκανε ισότιμο με το κρατικό πτυχίο ηθοποιών, χορευτών και μουσουργών.

Ναι; Για τα σκάΝΔαλα έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη; Αν είναι έτσι σε λίγο θα έχει συλληφθεί και αυτή. Μετά την Τουρκία είμαστε η μοναδική χώρα που παραπέμπει τη Δικαιοσύνη. Η δίωξη της Τουλουπάκη θα μοιάζει πολιτικό πταίσμα. Είμαστε ικανοί να δούμε στο ε(ι)δώλιο και το Σύνταγμα μετά την πλατεία του, γιατρέ μου.

Η Ελλάδα δεν είναι άλλος ένα κωλοτούμπας και παραμένει σταθερή στην πορεία της. Ακριβαίνει η διεθνής τιμή του πετρελαίου; ακριβαίνει και στην Ελλάδα. Πέφτει η διεθνής τιμή πετρελαίου. Συνεχίζει ν' ανεβαίνει στη χώρα μας. Δεν τσιμπάμε εμείς, δεν καταστρέφουμε την αγορά. Μόνο την πώληση. Είμαστε ακτιβιστές στις υψηλές τιμές. Είμαστε ακριβιστές, γιατρέ μου.

Ο Κυρ Μητσοτάκης είπε ότι θα κάψει τις επόμενες εκλογές και θα μας οδηγήσει στις δεύτερες. Ωραία, θα τον ψηφίσω στις δεύτερες. Γιατί να τρέχω στις πρώτες που θα καούν; Τι έπαθες, γιατρέ μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: