30/11/22

Κυβερνητική πελατική

Πελάτισσες και πελάτες της Αθήνας και της Ελλάδος, ψηφίστε Κυρ Μητσοτάκη σε χαμηλές τιμές καλαθιού.

Εδώ και πολύ καιρό είμαστε πελάτες ασθενοφόρων, σε λίγο θα είμαστε πελάτες και περιπολικών. Πράγματι, αν ανέβει κι άλλο η εγκληματικότητα δε θα φτάνουν τα περιπολικά και θα μπουν στην υπηρεσία και ιδιωτικά περιπολικά και ιδιωτικοί αστυνομικοί. Οι δημόσιοι είναι απλώς ιδιώτες.

Αυτή η κυβέρνηση με τιμά και θέλει να με κάνει πελάτη και στην υγεία, όπως πελάτη στην ασφάλιση, πελάτη ενοικιαστή στο σπίτι το δικό μου, πελάτη στην εφορία, πελάτη που ποτέ δεν έχει δίκιο.

Ναι, και στην εφορία είμαι πελάτης. Μου πουλάει ακριβά τη χάρη να μη μου πάρει το σπίτι. Μπορεί ακόμα κι αν χρωστάω ένα ευρώ. Αν χρωστάω στην εφορία πάνω από εκατομμύριο δε μου παίρνει σπίτι, μου παίρνει πίπες.

Όλοι πελάτες της κυβέρνησης του Κυρ Μητσοτάκη είμαστε. Δυστυχώς καλοί πελάτες είναι μόνο οι μεγιστάνες, αλλά πού θα πάει, θα κονομήσουμε κι εμείς μια μέρα και τότε θα δει. Θα τον υποστηρίζουμε για να τον εξαγοράσουμε.

Είχε κοριόκαιρο την ώρα που σε χώρισα. Όλοι ρουφιάνοι ειμαστέ / σε τούτο το γκοσμάκη / και όλοι βάζουμε κοριό / Λάος και Μητσοτάκι. (ΛΑ.Ο.Σ. Αισθητός ο μουσικός παρατονισμός του “λαού”. Εξ ου και το κίνημα λάου-λάου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: