2/10/22

ΕΥΠεπτη επιτροπή

Η ιστορία της Ιταλίας γράφεται τώρα με μαύρο Μελόνι. Δεν ασχολούμαστε.

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι επί χούντας δεν φοβόντουσαν να κοιμούνται με ανοιχτά παράθυρα. Άρα: Επί Χούντας δεν είχαμε βαρείς χειμώνες και τα καλοκαίρια εκείνα δεν είχαμε κουνούπια.

Όλα καλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν υποκλοπές, διαφθορά, διαπλοκή, πανδημία, βία, φτώχεια, υπερκέρδη, κυνήγι διαφωνούντων... Υπάρχει μόνο το σατανικό ζευγάρι Ερντο(γ)άν – Πούτιν. Στην Αμερική είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Για όλα εκεί φταίει η Ρωσία.

Τέρμα η εξεταστική για τις υποκλοπές. Πριν καν κλείσει μήνα χύθηκε άπλετο απόρρητο φως. Δουλειά τώρα έχουν οι καθαρίστριες παντός τύπου.

Σε παλιότερες δεκαετίες στις εννιά κάθε μήνα είχαμε Ανάσταση τραγουδώντας “Και ο μήνας έχει εννιά”, επειδή τότε πληρώνονταν οι δημόσιοι υπάλληλοι. Τώρα κάθε εννιά του μήνα βάζουμε πλερέζες και ξεκινάμε Επιτάφιο, γιατί τότε τελειώνουν οι μισθοί.

Δε σηκώνω αντίρρηση. Ο Μητσοτάκης δεν κλείνει μαγαζιά μικρομεσαίων. Δεν του κόβει φόρους, κόβει μόνο τα λεφτά των πε4λατών τους. Έτσι, χωρίς πελάτες κλείνουν μόνο τους.

ΕΝΑΣ: Κλέβεις την εφορία;
ΑΛΛΟΣ: Αυτή ξεκίνησε πρώτη.

Μία η απάντηση στη φορομπηκτική πολιτική: “Θα τα κάψωωωω / τα ρημάδια τα λεφτά μου / για να δω αν τα ευρά μου / ή την ψήφο μου αγαπάς”. Είμαι μακαβριονάς τι να κάνουμε. 45% η ΝΔ.

Η κυβέρνηση ξηγιέται τζάμι: “Αφήστε το πανάκριβο φυσικό αέριο και γυρίστε στο φτηνότερο φυσικό πετρέλαιο”.

Τον Απρίλιο παίρνουν, μετά από δέκα χρόνια, αυξήσεις οι συνταξιούχοι. Για να μην απορείτε πότε θα γίνουν οι επόμενες εκλογές.

Λύθηκε το πρόβλημα θέρμανσης στα σχολεία: κάθε μέρα τα παιδιά, αντί για το κολατσιό τους, φέρνουν και από ένα λίτρο πετρέλαιο.

ΠΑΣΑ ΕΝΑΣ: Η νέα μου δίαιτα. Κάθε που πεινάω τρώω αέρα κοπανιστό, κάθε που η υπομονή μου φτάνει στο τέλος της τρώω υποσχέσεις, κάθε που η κυβέρνηση τα κάνει θάλασσα τρώγω στη μάπα μια δημοσκόπηση υπέρ της, κάθε που διαμαρτύρομαι τρώω ξύλο, κάθε 15 λεπτά τρώω ένα μαλάκα στην τηλεόραση, κάθε που λέω να τρώω λιγότερο τρώω κι ένα φόρο παραπάνω. Μήπως πρέπει να σταματήσω να τρώω; Μήπως καλύτερα να πίνω;
ΠΑΣΑ ΔΥΟΣ: Δουλεύω και δε δουλεύω, πληρώνομαι και δεν πληρώνομαι, τελειώνουν και δεν τελειώνουν τα λεφτά, τηλέφωνο, ρεύμα,θέρμανση, βενζίνη, φαΐ της προκοπής έχω και δεν έχω, ψηφίζω και δεν ψηφίζω και βγαίνει ο Μητσοτάκης, είμαι και δεν είμαι μαλάκας.
ΤΡΙΤΟΣ: Αυτό το χειμώνα θα προσαρμώσω τη γυμναστική μου. Θα κάνω κάθε μέρα 7-8 ώρες ζέσταμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: