16/8/22

Επικλοπές

-Καλό χειμώνα.
-Πλάκα κάνεις;
Μη λέτε “Καλό χειμώνα”. Το καλοκαίρι δεν τελειώνει με το Δεκαπενταύγουστο, αλλά όταν τελειώνουν τα λεφτά, δηλαδή πολύ πιο πριν. Να λέτε “Βόηθα, Παναγιά”.

Όλα τα 'χαμε τα νοθευμένα καύσιμα μας έλειπαν.

Μετά τις επισυνδέσεις έχουμε και τα επιγαμήσι-α. Κάτι δεν πάει καλά. Ή διασωληνωμένοι θα είμαστε ή καλωδιωμένοι. Βέβαια κι αυτό παροχή είναι. Δώστε καλώδια στο λαό. Δεν υπάρχει σκάνδαλο υποκλοπών. Κι αυτό σκευωρία. Όσοι το ισχυρίζονται ότι η ΕΥΠ παρακολουθούσε τηλέφωνα πολιτικών και δημοσιογράφων είναι πράκτορες ή του Πούτιν ή του Ερντογάν. Θα το βρούμε.

Επιτέλους συνέλαβαν τους 38 πρόσφυγες από τη νησίδα του Έβρου και τους μετέφεραν σε κέντρο κράτησης. "Δεν ξέραμε πού βρίσκονται. Μας ενημέρωσαν ΜΜΕ άλλων χωρών, είπε ο αρμόδιος υπουργός Μητ(σ)αράκης". Για όσους θέλουν να βρεθεί και να ταφεί κανονικά το πτώμα του κοριτσιού που ππέθανε από δάγκωμα σκορπιού, ο υπεύθυνος Μηταράκης είπε ν' απευθυνθούν στον Ερυθρό Σταυρό ή στην Ερυθρά Ημισέληνο.  Κάποιος, μέσα σ' όλα, να τον ενημερώσει ότι ο Ερυθρός Σταυρός είναι ένα μόνο ίδρυμα. Απλώς σε μουσουλμανικές χώρες λέγεται Ερυθρά Ημισέληνος.

Δεν είναι δυνατόν κανένας γνωστός ή γνωστή μου να μην έχει ψηφίσει Μητσοτάκη. Τελευταίο περιστατικό: "Πώς; Εγώ; Εγώ δεν ψήφισα Κυρ Μητσοτάκη. Εγώ... εγώ κοίταζα την Γιαδικιάρογλου, που κοίταζε..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: