6/5/21

Εργοδοτική Πρωτομαγιά

Σε λίγο την Πρωτομαγιά θα διατυπώνονται αιτήματα μόνο των μεγαλοεργοδοτών.

Όταν κόψουμε τα επιδόματα στα άτομα με αναπηρία, θα έχουμε «Θαύμα-θαύμα, ήμουν τυφλός και άκουσα».

Η Πρωτομαγιά δεν είναι αργία, παίζει για απεργία, είναι ανεργία. Η ΓΣΕΕ κατάφερε 4η Μαΐου να κηρύξει απεργία σε μέρα αργίας . Το ακαδημαϊκό θέμα που έμεινε: κατάργηση του εργοδοτικού ασύλου

Παλιά είχατε Πρωτομαγιά και δικαίωμα στη δουλειά. Τώρα Πρωτομαγεία και δικαίωμα στη δουλεία. Σε προσλαμβάνω, μου δουλεύεις τσάμπα, μέχρι να κάνεις καμιά γνωριμία που θα σου εξασφαλίσει δουλειά πληρωμένη. Σε αυτή την περίπτωση θα μου χρωστάς κι από πάνω. Πρωτομαγκιά μου.

Γιατί να σου δίνω μόνο τις υπερωρίες σε ρεπό; Μου λες μια μέρα, «Θέλω να μην έρθω την επόμενη Δευτέρα». Πολύ ωραία, δουλεύεις σήμερα τσάμπα. Και όχι μόνο σήμερα. Μπορείς να έχεις πχ, για κάθε δύο μέρες δωρεάν εργασίας σου δίνω ένα ρεπό. Δηλαδή δουλεύεις ένα μήνα τσάμπα και κάθεσαι δυο βδομάδες. Και θα σε πληρώνω κιόλας. Πώς σου φαίνεται; Ναι, πολύ απλά θα σου έχω μειώσει 50% το μισθό.

Τι θα κάνει τελικά αυτή η αραστεία κυβέρνηση Μητσοτάκη; Θα μας έχει άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους; Διεθνής ξεφτίλα. Η ιδέα μία: θα μας δώσει ψεύτικα διαβατήρια χώρας που δεν υπάρχει και θα μας έχει για τουρίστες. Με όλα τα προνόμια τουρισμού.

Θα δοθεί τελικά δώρο του Πάσχα, όχι όμως σε χρήμα, αλλά σε μελομακάρονα, κουραμπιέδες και βασιλόπιτες που κατασχέθηκαν στις προηγούμενες γιορτές. ίσως περισσέψει και λίγη ταχινόσουπα από την Καθαρή Δευτέρα. Τίποτα δεν θα δοθεί μετρητοίς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: