5/7/19

Ο λαός δεν ξεχνά, παραμένει Δεξιά

Ζούμε στιγμές μαζοχισμού. Πόσοι απ’ όσους σκέφτονται να ψηφίσουν ΝΔ δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα, αντιθέτως προβλέπεται -και τους το λένε οι υποψήφιοι κατάμουτρα- ότι θα χάσουν τα κέρατά τους από κυβέρνηση Μητσοτάκη; Κι επιμένουν.

Έδωσα τα κέρατά μου κι εγώ για το πλεόνασμα των 37 δισ. και ο Μητσοτάκης θα το δώσει στις τράπεζες. Αυτές όμως δεν θα αφαιρέσουν αυτά που τους δίνω από όσα τους χρωστάω.

Φυσικά και φταίει ο ΣΥΡΙΖΑς για την καθυστέρηση του έργου στο Ελληνικό. Ο Λάτσης περίμενε και περίμενε να κλείσει η αριστερή παρένθεση, αλλά ο Τσίπρας παρέμενε πρωθυπουργός, χωρίς να νοιάζεται ότι έτσι καθυστερεί την επένδυση.

Με νίκη της στις εκλογές η Δεξιά θα σώσει την πρώτη -όχι μοναδική- της κατοικία.

Πώς θα καταλάβεις κάποιους που ψήφισαν Μητσοτάκη; θα είναι οι πρώτοι που θα τον βρίζουν μετά τις εκλογές.

Ο Κούλης στις συνεντεύξεις του δεν ζορίζεται με τις ερωτήσεις, αλλά με τις απαντήσεις, ειδικά των δικών του και κυρίως τις απαντήσεις του Τσίπρα.

Αισιοδοξ(αστ)είτε

 ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
-Πατέρα, έχω να σου πω, κάτι που θα σε στεναχωρήσει.
-Πες το και βλέπουμε.
-Πατέρα, σκέφτομαι ν’ ακολουθήσω πολιτική καριέρα. Είμαι νεοδημοκράτης;
-Τι πράμα; Νεοδημοκράτης;
-Ναι.
-Εφοπλιστής δεν είσαι, βιομήχανος δεν είσαι, παρατρεχάμενος μητροπολίτη δεν είσαι, δε μου λες, οφσόρ έχεις;
-Όχι.
-Είσαι λαμόγιο, αεριτζής με δημόσιο χρήμα;
-Όχι.
-Καταδικάστηκες ποτέ για απάτες σε βάρος του δημοσίου;
-Τι ’ν’ αυτά που λες; Σε παρακαλώ, όχι πατέρα, δεν έχω καταδίκες για απάτες.
-Τότε δεν θ’ ακολουθήσεις πολιτική καριέρα, δεν είσαι νεοδημοκράτης. Ένας νεομαλάκας και μισός είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: