15/6/19

Μπι Κούλης

Μα καλά, δε ντρέπονται; Χαλάνε τις παραδόσεις του τόπου. Κυβέρνηση της προκοπής είναι αυτή; Αφήνει γεμάτα ταμεία με πλεόνασμα πολλών δισ. και μαξιλαράκι για τις κακές στιγμές με περισσότερα.

Οι κακές γλώσσες λένε ότι οι αγορές ανησυχούν με την προοπτική να έχουμε πρωθυπουργό τον Κούλη και υπουργικό συμβούλιο τον μισό ποινικό κώδικα. Τρέχουν ν’ αγοράσουν τώρα ομόλογα, που είναι φτηνά. Η έκρηξη αγοράς ομολόγων σημαίνει ότι σχεδόν όλοι αναμένουν άνοδο των τιμών τους.

➤Οι κακές τσιπούρες λένε ότι οι εργολάβοι της Αττικής Οδού ανέβασαν από τώρα τα διόδια, για ό,τι προλάβουν ν’ αρπάξουν. Ξέρουν ότι με Κούλη πρωθυπουργό το πιθανότερο είναι να μειωθεί η κίνηση στο δρόμο, ο αριθμός πελατών τους.

Εμείς όμως πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι οι εργοδότες είναι καλοί άνθρωποι, ειδικά οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.

Τα μεγαλομεσαία αφεντικά επιθυμούν μη έλεγχο από ΣΔΟΕ και Επιθεώρηση Εργασίας, απαιτούν επταήμερη εργασία και 12ωρα, γιατί πολύ απλά επιθυμούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. 

Σίγουρα όταν με Κούλη πρωθυπουργό τα αφεντικά μας βγάζουν περισσότερα κέρδη σ’ εμάς θα τα μοιράσουν. Πού θα τα πάνε; Στο εξωτερικό; Πότε το ξανάκαναν; Άντε το πολύ-πολύ αν δεν τα δώσουν σ’ εμάς τα περιττά κέρδη τους θα τα επενδύσουν για να φάνε ψωμάκι κι άλλοι άνθρωποι.

Όταν είναι χαρούμενο το αφεντικό μου είμαι χαρούμενος κι εγώ. Αν δεν είμαι κάποιο κακό έχω κάνει ή έχω σκεφτεί να κάνω. 

Δε θέλω στιγμή να κάθομαι, γιατί κάνω κακό στη χώρα μου. Ειδικά η Σαββατιάτικη και η Κυριακάτικη αργία πρέπει να καταργηθούν. Το καθισιό μου δεν κάνει κακό μόνο στο αφεντικό μου και στη χώρα μου, αλλά και σ’ εμένα. Χαλάω λεφτά, βαριέμαι και γίνομαι τεμπέλης.

Μην ξεχάσω, φυσικά και τα παιδιά των φτωχών δεν πρέπει να σπουδάζουν, ειδικά σήμερα που για να σταθεί ένας επιστήμονας στην πιάτσα χρειάζεται πολύ χρήμα.

Ο κόσμος θα βγάλει τον Κούλη πρωθυπουργό, άρα τα πιστεύει αυτά.

Ο Κούλης πρωθυπουργός θ’ αποδείξει ότι η υπόθεση Νοβάρτις ήταν σκευωρία. Η Νοβάρτις θα έχει κάθε δίκιο να ζητήσει αποζημίωση. Να τα λέμε κι αυτά. 

Τα περί καμένης γης θα τ΄ ακούσουμε μετά τις εκλογές.

Ποιος το περίμενε ότι αυτό το έργο θα γινόταν προεκλογικό 49 χρόνια μετά;

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
Η Μαλακεδονία είναι μία (κάθε δυο ώρες) και ελληνική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: